Concertaankondigingen

Word ik op mijn goddelijke jonge leeftijd al zo oud dat ik nog nooit van KATSEYE en Daniel Caesar heb gehoord?
KATSEYE is ook niet mijn straatje, maar Daniel Caesar verbaasde mij ook wel een beetje. Laatste passage (oke, wel 2019) was in Ronda. Op Spotify even naar de streams gekeken en hij doet ook wel cijfers, dus eigenlijk is het ook weer niet zó gek.

• Leuk
Waarderingen: wenteldave
Word ik op mijn goddelijke jonge leeftijd al zo oud dat ik nog nooit van KATSEYE en Daniel Caesar heb gehoord?
KATSEYE kende ik ook niet, maar als ik het zo zie dan is dat ook niet verrassend. Daniel Caesar kende ik wel van naam, maar ik wist toch echt niet dat die zo groot was dus dat verbaasde me ook.

• Leuk
Waarderingen: wenteldave
Daniel Caesar verkoopt de ziggo denk ik wel uit, maar komt echt niet goed tot zijn recht daar. Afas live zou zoveel beter zijn

• Leuk
Waarderingen: Dante
Muna eindelijk een keer met een Belgische zaalshow. 23/11/2026 in La Madeleine. Tickets te koop vanaf 14/05 om 10u (of nu al via Live Nation presale).

En ook Paris Paloma naar La Madeleine op 29/11/2026. Tickets te koop vanaf 15/05 om 10u (of nu al via Live Nation presale).

En nu we het toch over vrouwelijke artiesten die in november naar Brussel komen hebben: Tove Lo op 9/11/2026 naar Vorst Nationaal (met support act Rose Gray). Tickets te koop vanaf 20/05 om 10u.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: AngieH
Fat Dog 30 oktober in de Ronda (Tivoli).

Zo ga ik, na Hiqpy, dit jaar voor de tweede keer een act in de Ekko zien die later dit jaar in de veel grotere Ronda gaat spelen.

Muna eindelijk een keer met een Belgische zaalshow. 23/11/2026 in La Madeleine. Tickets te koop vanaf 14/05 om 10u (of nu al via Live Nation presale).

En ook Paris Paloma naar La Madeleine op 29/11/2026. Tickets te koop vanaf 15/05 om 10u (of nu al via Live Nation presale).

En nu we het toch over vrouwelijke artiesten die in november naar Brussel komen hebben: Tove Lo op 9/11/2026 naar Vorst Nationaal (met support act Rose Gray). Tickets te koop vanaf 20/05 om 10u.
Muna ook in de Melkweg 20 november 2026

Ja, duur. Maar toch maar gedaan voor de voorstelling van 15u.

Enfin, hoop ik toch, want betalingsproblemen en geen bevestigingsmail ontvangen, maar geld wel van m'n rekening...

EDIT : en de stoel waarvoor ik dacht een ticket gekocht te hebben staat gewoon opnieuw beschikbaar om te kopen... WTF Ticketmaster !?
Voorstelling van 15h is bijna volledig uitverkocht nu en ook voor die van 20h gaat de verkoop snel. Benieuwd of ze nog data gaan toevoegen zoals de organisatie me gisteren zei. Billie Corgan zou trouwens tien liedjes zelf zingen dus de helft van de set.

• Leuk
Waarderingen: MrScissorhands
Katseye - The wildworldtour

Op dinsdag 15 september 2026 in AFAS Dome, Antwerpen

Mechelen, 13 mei 2026 - KATSEYE in één woord? "Gnarly." De populaire girl group komt voor het eerst naar België? "Pinky Up!" Op dinsdag 15 september 2026 houden ze met de 'THE WILDWORLD TOUR' halt in de AFAS Dome in Antwerpen. Dé uitgelezen kans om de popsensatie van het moment live aan het werk te zien. Tickets zijn beschikbaar vanaf donderdag 21 mei 2026 om 15u via livenation.be.

Katseye - The wildworldtour

Op dinsdag 15 september 2026 in AFAS Dome, Antwerpen

Mechelen, 13 mei 2026 - KATSEYE in één woord? "Gnarly." De populaire girl group komt voor het eerst naar België? "Pinky Up!" Op dinsdag 15 september 2026 houden ze met de 'THE WILDWORLD TOUR' halt in de AFAS Dome in Antwerpen. Dé uitgelezen kans om de popsensatie van het moment live aan het werk te zien. Tickets zijn beschikbaar vanaf donderdag 21 mei 2026 om 15u via livenation.be.
11 september in de Ziggo Dome

Niet vergeten dat hier een hele tour bij zit, hè.

Nederland
1-11: Muziekgieterij Maastricht (was al bekend, met Hypno5e)
4-11: Vera
5-11: Merleyn
13-11: Willem Twee
18-12: De Kroepoekfabriek

België
18-10: Wintercircus (was al bekend, met Hypno5e)
6-11: De Club
14-11: Rockerill
22-11: Wilde Westen
16-12: Botanique
Ah, dat vertelde de insta story van Doornroosje er niet bij :p

en de oosterpoort/spot is bezig met de publicate van hun agenda... het kost me vandaag iets meer tijd om de filtering aan te passen zodat er een redleijk leesbaar lijstje uitkomt!

Users who are viewing this thread