Voor mij is het echt andersom. In de volle zon is het ook geen pretje, maar in de tent is het voor mij al snel een benauwend gevoel. Het hoeft niet echt benauwd te zijn, maar ik heb dat gevoel gewoon snel. Zo'n dag als vandaag en gisteren in aanloop naar onweer merk ik ook gewoon meteen. Ik kan me ook wel herinneren dat een editie met 34 graden overdag ook gewoon een kwestie was van hopen op een beetje schaduw ergens aan de mainstage, maar dat was voor mij in de tenten echt veel meer afzien geweest.
Voor mij is het sowieso gewoon wisselend hoe het is om bij een act te staan die ik niet ken (om bijvoorbeeld te ontdekken) vanwege soms aanwezige evenwichtsproblemen. Iets dat vooral gekoppeld is aan stress, waarbij staan in een benauwde ruimte bij een act die ik niet per se leuk vind natuurlijk niet meewerkt... Heb er niet altijd last van, Helmut Lotti ging bijvoorbeeld prima terwijl dat wel best benauwd was, maar ik kan me ook herinneren dat de eerste keer Beast in Black in de Metal Dome voor mij echt wel een pittige uitdaging was in die tent. En dat is dan een band waar ik diehard fan van ben.