Hulder
Weet ik nog niet. Nog inluisteren
Bark
Eerste keer inluisteren paar maand geleden was niet verkeerd. Ga ik nog een keer een kans geven.
Asomvel
Een must see geworden sinds de tip van
@Slyder73x als ik me niet vergis. Als grote Motörhead fan een must see.
@MetalLimbo Bij je opsomming zou ik ook Airbourne benoemen. Heeft er af en toe ook wat van weg. Wordt een gegarandeerd feest!!!!
Suicidal Angels
Wat een vervanging voor Forbidden!!! Misschien gewoon wel beter. Thrash op zijn best!
One Man's Child
Eigenlijk pas leren kennen tijdens het inluisteren na de grote lineup bekendmaking. Wat een heerlijke sound heeft deze band. In Engels zouden ze het af en toe whimsical noemen. Heb qua muziek af en toe echte The Nightmare before Christmas vibes. Meesterlijk. Wordt één van mijn verassingen denk ik.
Possessed
Heerlijke old skool deathmetal met een heerlijke rasperige ruigere versie van Lemmy als zanger. Gewoon top!
En hier houdt het voor mij op.
Death To All zal vast geweldig zijn. Maar ik had al niets met de originele versie. Niet voor mij dus.
En Cradle of Filth vond ik in de 90er jaren geweldig. Heb de shirts nog in de kast liggen. Maar zijn voor mij afgezakt naar een derderangs wannabe evil bandje. Grote skip voor mij
Maar wat een dag wordt dit in de tent!!!
Als ze daar nu ook nog een bar hebben geplaatst dan is het helemaal 100 punten. Dat wordt kamperen