Graspop Metal Meeting 2026

Mijn lijstje......
ik snap het gezeur over de line up niet hoor. ook hier zitten weer leuke namen bij die ik niet ken maar zeker wil gaan zien
(hmmm wederom weer veel die @Piebe71 ook gaat zien (stalker hahahaha)

Ieder festival heeft het lastig dit jaar en vind toch wel een mooie kaart hoor, verveel me geen moment die 4 dagen

Bijlagen

• my-image (4).png
    my-image (4).png
    106,1 KB · Weergaven: 20
ik snap het gezeur over de line up niet hoor. ook hier zitten weer leuke namen bij die ik niet ken maar zeker wil gaan zien
Ik heb gelijk 8 bands die ik echt wil zien, waarvan Avatar er eentje van is die wsl afvbalt wegens clash. Over 4 dagen is dat niet erg veel.
Niet dat ik zeur hoor, soms zijn dagen die minder zijn qua lineup zelfs de beste van het weekend!

• Leuk
Waarderingen: talos654 en Piebe71
Ik heb gelijk 8 bands die ik echt wil zien, waarvan Avatar er eentje van is die wsl afvbalt wegens clash. Over 4 dagen is dat niet erg veel.
Niet dat ik zeur hoor, soms zijn dagen die minder zijn qua lineup zelfs de beste van het weekend!
En hier zit ik na de laatste toevoeging aan 53 band die ik eventueel wil zien 😅 hoogste aantal in al de jaren die ik ga al 😅

Friday's Marquee

1777641548827.png

Cradle Of Filth:
Voor fans van: Dimmu Borgir, Hecate Enthroned, Carach Angren, Behemoth, Satyricon, Emperor

Death To All:
Voor fans van: Death (duh), Morbid Angel, Obituary, Deicide, Pestilence, Bolt Thrower

Possessed:
Voor fans van: Death, Morbid Angel, Venom, Exodus, Slayer, Kreator

Old Man's Child:
Voor fans van: Dimmu Borgir, Emperor, Naglfar, Behemoth, Satyricon, Carach Angren

(vervolg)

Suicidal Angels:
Voor fans van: Slayer, Kreator, Destruction, Exodus, Warbringer, Havok

Asomvel:
Voor fans van: Motörhead, Venom, Airbourne, Speedwolf, Superchrist, Nitrogods

Bark:
Voor fans van: Machine Head, Lamb of God, Pantera, Sepultura, DevilDriver, Gojira

Hulder:
Voor fans van: Satyricon, Darkthrone, Bathory, Spectral Wound, Emperor, Immortal

En om geen vertraging op te lopen (GMM komt met rasse schreden dichterbij ;) ) gaan we nog even door met de nieuwe namen op de podia die al de revue zijn gepasseerd:

1777642452288.png

Mantah:
Voor fans van: Korn, Linkin Park, Slipknot, Static-X, Coal Chamber, Vended

Triggerfinger:
Voor fans van: Queens Of The Stone Age, Eagles Of Death Metal, Wolfmother, Royal Blood, The Black Box Revelation, The Van Jets

Infected Rain:
Voor fans van: Jinjer, In This Moment, Butcher Babies, Ankor, Lacuna Coil, Spiritbox
Ideale dagopener, hier was ik bij om 12:00 's middags:

• Leuk
Waarderingen: basti_phantasti
En als bonus nog de bands die zijn gecanceld (Bush is al besproken):

1777642488581.png

Forbidden:
Voor fans van: Testament, Exodus, Death Angel, Overkill, Heathen, Vio-Lence

Harms Way:
Voor fans van: Nails, Code Orange, Jesus Piece, Knocked Loose, Terror, Xibalba

Scowl:
Voor fans van: Gel, Turnstile, Drain, Amyl And The Sniffers, Ceremony, End It

HAHAHA

Ik denk dat de Vrijdag mijn grote tent dag gaat worden

want Bark ( gezien op Baroeg open Air (tering lekker))
en daarna Asomvel welke dan weer gevolgd worden door nieuwe naam ! Suicidal Angels met old man's child erna pffff
(al kan het zijn dat ik daarna naar de JUPILER ga voor de 3 afsluiters met een sneak peak in de Dome )

MAAREH lekker dagje hoor met wellicht tussendoor de Main voor drowning pool / trivium / Cavalera

pffff wie liepen er hier nou te klagen over de line up dit jaar ???? ik denk dat ik meer ga klagen over de clashes

Heel sterke line-up in de Marquee op vrijdag!

Cradle Of Filth:
Ga ik normaal gesproken zeker zien, tenzij clash met Volbeat, maar ik denk dat die afsluiten.
Laat dus maar lekker met Knocked Loose clashen. :)

Death To All:
Eerder al besproken en vergeleken met Left To Die in het Alcatraz-topic, wil ik zeker zien!

Possessed:
Respect voor de legacy en Jeff Becerra, maar is mij te generiek en saai.

Old Man's Child:
Must-see, benieuwd naar dit 'broertje van' Dimmu Borgir.

Suicidal Angels:
Best wel lekkere, melodieuze thrash.

Asomvel:
Jaja, ik zit ook op de bandwagon, wordt een lekker feestjuh! :cool:🤘

Bark:
Moet ik nog wat vaker luisteren, maar klinkt niet verkeerd.

Hulder:
Wil ik zeker zien, gemist op Samhain.

Met Mantah en vooral Infected Rain ben ik zoals eerder gezegd dik tevreden.
Triggerfinger lijkt me ook wel eens leuk, maar hoef ik niet per se te zien.

Het wegvallen van Forbidden, Harms Way en Scowl kan ik niet rouwig om zijn, zeker niet gezien we er Suicidal Angels voor in de plaats hebben gekregen.

Laatst bewerkt:
Heel sterke line-up in de Marquee op vrijdag!

Cradle Of Filth:
Ga ik normaal gesproken zeker zien, tenzij clash met Volbeat, maar ik denk dat die afsluiten.
Laat dus maar lekker met Knocked Loose clashen. :)

Death To All:
Eerder al besproken en vergeleken met Left To Die in het Alcatraz-topic, wil ik zeker zien!

Possessed:
Respect voor de legacy en Jeff Becerra, maar is mij te generiek en saai.

Old Man's Child:
Must-see, benieuwd naar dit 'broertje van' Dimmu Borgir.

Suicidal Angels:
Best wel lekkere, melodieuze thrash.

Asomvel:
Jaja, ik zit ook op de bandwagon, wordt een lekker feestjuh! :cool:🤘

Bark:
Moet ik nog wat vaker luisteren, maar klinkt niet verkeerd.

Hulder:
Wil ik zeker zien, gemist op Samhain.

Met Mantah en vooral Infected Rain ben ik zoals eerder gezegd dik tevreden.
Triggerfinger lijkt me ook wel eens leuk, maar hoef ik niet per se te zien.

Het wegvallen van Forbidden, Harms Way en Scowl kan ik niet rouwig om zijn, zeker niet gezien we er Suicidal Angels voor in de plaats hebben gekregen.

Bark moet je echt live zien - als je het met luisteren niet verkeerd klinkt ga je live helemaal los

Users who are viewing this thread