Best Kept Secret 2026

Dat is denk ik zonder tickets.
Wij hebben 542 pp betaald voor een 5-persoons jungalow incl ticket.

Weet iemand hoever het lopen is van een jungalow naar het festivalterrein?
20 tot 30 minuten, afhankelijk van je locatie in het park (en je benen).

• Leuk
Waarderingen: Cootje
Puur uit nieuwsgierigheid! Wat kost zo'n huisje op Beekse Bergen ongeveer? Snap dat het per huisje en capaciteit verschilt maar ik kan het niet terugvinden op de site. Tickets zitten er natuurlijk bij in.
Wij hebben een huis van 14p en betalen daar iets van 560€ pp voor.

Nog altijd geen nieuwe namen/timetable? :sneaky:

• Sad
Waarderingen: BelugaBob
Nee, dat is zonder de tickets. Het huisje zelf heeft die vaste prijs van 1345 voor het weekend, dus je kan die kosten delen onder meer personen als je met meer gaat. En tickets per persoon komen daar dan bij
Vond het al bijzonder hahah. Ja, op de site staat overal dat tickets erbij zitten vandaar. Thanks iig!

Prima toch? Liever dat de mensen die voetbal willen kijken ergens anders staan en niet de beleving bij Gorillaz weghalen.
Als je echt zo heel graag voetbal wil zien dat je er zelfs de headliner van die dag voor wil opofferen, zijn daar genoeg plekken voor, zo tijdens die laatste show van het festivalweekend.

Mijn stille hoop dat we morgen los kunnen gaan met nieuwe namen & timetable zie ik in rook opgaan nu PP heeft aangekondigd morgen hun timetable te gaan droppen. Ik moet nu iets doen met geduld maar weet niet wat. . PS Smullen hoor, die discussie over voetbal op BKS.

Laatst bewerkt:
Mijn stille hoop dat we morgen los kunnen gaan met nieuwe namen & timetable zie ik in rook opgaan nu PP heeft aangekondigd morgen hun timetable gaat droppen. Ik moet nu iets doen met geduld maar weet niet wat. . PS Smullen hoor, die discussie over voetbal op BKS.
Ik zie niet helemaal in waarom dit invloed zou hebben op de aankondigingen van BKS.

• Leuk
Waarderingen: elo
Mijn stille hoop dat we morgen los kunnen gaan met nieuwe namen & timetable zie ik in rook opgaan nu PP heeft aangekondigd morgen hun timetable gaat droppen. Ik moet nu iets doen met geduld maar weet niet wat. . PS Smullen hoor, die discussie over voetbal op BKS.
Dat heeft niets met elkaar te maken. BKS heeft eerder al laten zien zich niet al te veel aan te trekken van de programma-aankondigingen van de Mojo-festivals en dat gaan ze ook niet doen bij de timetable.
En met die lege dag-pagina's in de app moet er toch wat aankomen.

• Leuk
Waarderingen: Ferraroo
Om meer hype te creëeren en de ticketverkoop te boosten zie je vaak dat festivals niet op dezelfde dag (of week) willen zitten van een aankondiging van een ander festival.
Het is 50 dagen tot het festival. Dan ga je niet een week wachten omdat Pinkpop een timetable dropt. Bovendien zal ook DTRH snel een schema gaan droppen, komt Lowlands met een tweede drop namen etc...

• Leuk
Waarderingen: yannickd en Matthijs

Users who are viewing this thread