Mijn stille hoop dat we morgen los kunnen gaan met nieuwe namen & timetable zie ik in rook opgaan nu PP heeft aangekondigd morgen hun timetable te gaan droppen. Ik moet nu iets doen met geduld maar weet niet wat. . PS Smullen hoor, die discussie over voetbal op BKS.