Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Puur uit nieuwsgierigheid! Wat kost zo'n huisje op Beekse Bergen ongeveer? Snap dat het per huisje en capaciteit verschilt maar ik kan het niet terugvinden op de site. Tickets zitten er natuurlijk bij in.
Nee, dat is zonder de tickets. Het huisje zelf heeft die vaste prijs van 1345 voor het weekend, dus je kan die kosten delen onder meer personen als je met meer gaat. En tickets per persoon komen daar dan bij
Als je echt zo heel graag voetbal wil zien dat je er zelfs de headliner van die dag voor wil opofferen, zijn daar genoeg plekken voor, zo tijdens die laatste show van het festivalweekend.
Mijn stille hoop dat we morgen los kunnen gaan met nieuwe namen & timetable zie ik in rook opgaan nu PP heeft aangekondigd morgen hun timetable te gaan droppen. Ik moet nu iets doen met geduld maar weet niet wat. . PS Smullen hoor, die discussie over voetbal op BKS.
Mijn stille hoop dat we morgen los kunnen gaan met nieuwe namen & timetable zie ik in rook opgaan nu PP heeft aangekondigd morgen hun timetable gaat droppen. Ik moet nu iets doen met geduld maar weet niet wat. . PS Smullen hoor, die discussie over voetbal op BKS.
Mijn stille hoop dat we morgen los kunnen gaan met nieuwe namen & timetable zie ik in rook opgaan nu PP heeft aangekondigd morgen hun timetable gaat droppen. Ik moet nu iets doen met geduld maar weet niet wat. . PS Smullen hoor, die discussie over voetbal op BKS.
Dat heeft niets met elkaar te maken. BKS heeft eerder al laten zien zich niet al te veel aan te trekken van de programma-aankondigingen van de Mojo-festivals en dat gaan ze ook niet doen bij de timetable.
En met die lege dag-pagina's in de app moet er toch wat aankomen.
Om meer hype te creëeren en de ticketverkoop te boosten zie je vaak dat festivals niet op dezelfde dag (of week) willen zitten van een aankondiging van een ander festival.
Om meer hype te creëeren en de ticketverkoop te boosten zie je vaak dat festivals niet op dezelfde dag (of week) willen zitten van een aankondiging van een ander festival.
Het is 50 dagen tot het festival. Dan ga je niet een week wachten omdat Pinkpop een timetable dropt. Bovendien zal ook DTRH snel een schema gaan droppen, komt Lowlands met een tweede drop namen etc...