Ik vind de metaldome line up van donderdag best wel tof
De show van het weekend zal er wellicht niet plaatsvinden maar toch een hoop leuke acts om de dag gevuld te krijgen
Bloodywood is altijd een feestje en dit wordt gewoon weer genieten, dit is toch de definitie van een festival band. hopelijk clashen ze niet met de marquee
@Piebe71 is dit niet jouw ding? tof nu-metal feestje net als vorig jaar bij Skindred
Sleep Theory ook wel benieuwd naar geworden inmiddels, als er geen clashes zijn ga ik wel kijken of het wat is
The Funeral Portrait ook wel tof bandje, doet me denken aan FiR maar zonder Ronnie Radke dus dat is al een verbetering
Ankor klinkt goed op album, gehoord dat ze niet een al te beste live reputatie hebben maar ik ga het een kans geven
Magnolia park zal wellicht mijn festivalopener worden bij gebrek aan beter. klinkt wel aardig, heeft wel potentie om wat energie los te maken aan het begin van het festival
Lakeview is niet mijn ding, en gelukkig maar want zou toch een clashfest worden in de avond
President ga ik geen woorden meer aan vuil maken, deze industry plant wordt de enige 'avoid' van het weekend.