Lowlands & Pukkelpop Hurt/Heal

Ja echt een meer dan prima headliner, lekker dansbaar, nog een voet in het alternatieve. Misschien zie ik Stromae nog net iets liever winnen, maar beide lijken me heel terecht.
Als het enkel voor Pukkelpop was dan was Stromae 100% de perfecte headliner, Lowlands wat minder denk ik.

Als het enkel voor Pukkelpop was dan was Stromae 100% de perfecte headliner, Lowlands wat minder denk ik.
Op Lowlands stond het afgeladen vol niet?

Pukkelpop, tja. Ik vrees alleen dat als Stromae ooit weer wil terugkomen, dat Herman 'm altijd zal willen claimen voor zijn festival. En Pukkelpop op hun beurt zal moeten wachten.

Gorillaz - 42
Stromae - 15 (-10)
Tame Impala - 69

Wel prima om het tussen Gorillaz en Tame Impala te laten gaan. Beide zeer steady headliners voor deze festivals.

Ik had jou wel als dierenvriend ingeschat maar eerst Oscar and the Wolf, nu Deadmau5... Arctic Monkeys mogen zich schrap gaan zetten als voor de hand liggend volgend doelwit.
Ik moet opeens weer aan deze opmerking denken met deze beestachtige finale trouwens, deze diertjes zijn toch mooi buiten schot gebleven de rest van het spel 😉

• Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: spongebobsong en AngieH
Gorillaz - 32 (-5)
Tame Impala - 54 (-5)

Goede finale, ik weet niet welke ik prefereer. Vind Tame Impala live miss wat vetter, maar vind het laatste album van Gorillaz sterk en TI ben ik benieuwd hoe End of Summer tot leven komt live, maar de rest vh album kan me gestolen worden...

• Leuk
Waarderingen: spongebobsong

Users who are viewing this thread