Lowlands & Pukkelpop Hurt/Heal

Billie Eilish - 25
Gorillaz - 46
Nine Inch Nails - 30
Stromae - 50 (+10)

Tame Impala - 65

Billie Eilish - 15(-10)
Gorillaz - 46
Nine Inch Nails - 30
Stromae - 50
Tame Impala - 65

Top 3 voor mij persoonlijk; Tame Impala, Billie Eilish en Stromae. Al vind ik die laatste samen met Gorillaz en NiN absoluut geen acts die ik associeer met LL en PKP. Eerder met RW ofzo. Had toch een andere soort uitkomst verwacht van deze H/H, terwijl dezelfde namen (Tame, Gorillaz, LCD, Justice) vanuit de BKS/DTRH opnieuw zijn komen boven drijven.

• Leuk
Waarderingen: jaigalaar
Heb ik een beetje met Gorillaz, voelt voor mij met afstand als de meest platte act van het lijstje.
Geen idee in welke zin je Gorillaz plat kan vinden? Vind dat nu net een van de meest avontuurlijk klinkende / alternatieve namen hier.

Samen met NiN dan, maar Gorillaz voelt veel meer LL en PkP aan eigenlijk.

• Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal en Chiel
Fantastische band en de show in de Barn koester ik voor altijd maar hoger dan 5e zou raar zijn.

Billie Eilish - 15
Gorillaz - 36
Nine Inch Nails - 10 (-10)
Stromae - 50
Tame Impala - 65

• Leuk
Waarderingen: AngieH
Billie Eilish - 15
Gorillaz - 42 (+6)
Nine Inch Nails - 10
Stromae - 50
Tame Impala - 69 (+4)

Ik vind het wel leuk dat dit de eerste Hurt Heal is waarbij de top5 allemaal zo dicht bij de 0 punten zit al. Een keer wat anders dan eindigen met een top2 van beiden 100+ punten.

• Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal en Moniek
Geen idee in welke zin je Gorillaz plat kan vinden? Vind dat nu net een van de meest avontuurlijk klinkende / alternatieve namen hier.

Samen met NiN dan, maar Gorillaz voelt veel meer LL en PkP aan eigenlijk.
Zal uiteraard ook met smaak te maken hebben. Vind top 3 wel erg hoog voor ze. Tame Impala voor mij de ultieme headliner voor LL/PKP naar mijn mening.

• Leuk
Waarderingen: AngieH
Zal uiteraard ook met smaak te maken hebben. Vind top 3 wel erg hoog voor ze. Tame Impala voor mij de ultieme headliner voor LL/PKP naar mijn mening.
Ja echt een meer dan prima headliner, lekker dansbaar, nog een voet in het alternatieve. Misschien zie ik Stromae nog net iets liever winnen, maar beide lijken me heel terecht.

Users who are viewing this thread