Misty Fields 2026

Prima worp, jammer dat Ratboys op de vrijdag staat, die had ik heel graag gezien. Maar goed, mag niet klagen met Bleech 9:3, Model/Actriz en Prewn.

• Leuk
Waarderingen: Bubba en Patje
Zuur dat ik niet kan, behalve de zondag, maar Prewn kan ik gelukkig nog in Rotterdam inhalen. Ratboys(gelukkig is de paard data er nog) en model zijn beide ijzer sterke live bands waarbij vooral de laatste echt een groot feest wordt in het natuurgebied.

• Leuk
Waarderingen: Bubba en Patje
Hit The City programma is bekend. Daar zit ook heel veel lekkers tussen. En vlak voor MF, dus misschien zit daar nog iets tussen. En GRATIES!

• Leuk
Waarderingen: Patje
Hit The City programma is bekend. Daar zit ook heel veel lekkers tussen. En vlak voor MF, dus misschien zit daar nog iets tussen. En GRATIES!
Deadletter en High Vis vind ik bepaald geen straf om 2x in korte tijd te zien šŸ™ƒ

Heel scherpe lineup dit jaar zeker met dingen als Piss en een aantal van de beste nl gitaar bandjes. Jammer genoeg kan ik dat weekend nooit dus hoop op wat losse data voor een aantal van de acts

+ CroĆ­the, jammer dat dit net voor Pelagic Fest is

Ik verwacht High Vis en Deadletter niet direct hoor: vorig jaar werden er geen grote namen met Hit the City gedeeld. Voor mijn gevoel ontbreekt nog wel de hoofdact voor zondag. De berichtgeving hint naar nieuwe namen morgen. Daar zullen de 2 zelfbevestigingen wel bij zitten, maar wat verder nog?

Ik verwacht High Vis en Deadletter niet direct hoor: vorig jaar werden er geen grote namen met Hit the City gedeeld. Voor mijn gevoel ontbreekt nog wel de hoofdact voor zondag. De berichtgeving hint naar nieuwe namen morgen. Daar zullen de 2 zelfbevestigingen wel bij zitten, maar wat verder nog?
Hit the City is van Friendly Fire. Als die namen delen is het dus eerder met BKS. Zoals Croithe dus.

• Leuk
Waarderingen: Patje
🌿
Soms zit het mee, soms zit het tegen. Vandaag om 10:00 stond, zoals we dinsdag al teaseden, de volgende bekendmaking met o.a. onze zondag-headliner op de planning.
Helaas heeft deze headliner onverwachts last-minute (lees gistermiddag) gecanceld. We zijn daarom genoodzaakt om de aankondiging uit te stellen om ons te kunnen 'hergroeperen'. Sorry voor het ongemak en de dooie mus, maar we komen hopelijk snel terug met nieuwe namen!
šŸ™

Helaas

Users who are viewing this thread