Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
een gegarandeerde parkeerplaats (één parking voucher per twee gereserveerde arrangementen),
de toegang tot het Festivalpark,
de toegang tot The Pit (een voorbehouden zone met staanplaatsen net vóór het podium), Let op! De toegang is uitsluitend voor de hoofdact gegarandeerd. Wil je ook de andere concerten vanuit The Pit bijwonen? Dan kan dat, zolang deze zone niet volzet is!
de toegang tot de exclusieve VIP hospitality ruimte,
verwelkoming door onze host(esse)s,
het gebruik van lockers of onze bewaakte vestiaire,
kwaliteitsvolle full catering (hapjes, koude en warme vlees-, vis- en vegetarische gerechtjes, desserten en laatavondsnacks),
open bar (sparkling, wijnen, bieren, frisdranken, waters en koffie),
verzorgde sanitaire voorzieningen,
een afterdrink om de files na het laatste concert te vermijden.
De prijs per persoon bedraagt € 500,00. De dossierkosten bedragen € 15,00 per reservatie. Prijzen exclusief btw.
een gegarandeerde parkeerplaats (één parking voucher per twee gereserveerde arrangementen),
de toegang tot The Pit (een voorbehouden zone met staanplaatsen net vóór het podium), Let op! De toegang is uitsluitend voor de hoofdact gegarandeerd. Wil je ook de andere concerten vanuit The Pit bijwonen? Dan kan dat, zolang deze zone niet volzet is!
kwaliteitsvolle full catering (hapjes, koude en warme vlees-, vis- en vegetarische gerechtjes, desserten en laatavondsnacks),
De prijs per persoon bedraagt € 500,00. De dossierkosten bedragen € 15,00 per reservatie. Prijzen exclusief btw.
En qua prijs niet eens overdreven. Ga naar gelijk welke gala-avond of iets dergelijks en je bent al 300 à 350 euro kwijt per persoon (wat dan vaak gewoon in de boekhouding wordt ingeboekt weliswaar). Hier heb je nog eens dag optredens. Plaatsje in de pit is ook al heel lang. Vind het al goed dat het enkel maar bij hoofdact is.
En vooral ook niet nieuw. Bij Tomorrowland heb je vaak het idee dat er meer vips zijn dan iets anders.
Hey. Iemand die weet of je tickets later nog kan doorverkopen via ticketmaster? Momenteel staat dit grijs en ik zou graag mijn ticket veilig doorverkopen. De site van parklife zegt nochtans dat je kan doorverkopen via ticketmaster. En van ticketmaster krijg je enkele een generieke antwoord terug dat doorverkoop soms niet geactiveerd is omwille van verschillende redenen...
Hey. Iemand die weet of je tickets later nog kan doorverkopen via ticketmaster? Momenteel staat dit grijs en ik zou graag mijn ticket veilig doorverkopen. De site van parklife zegt nochtans dat je kan doorverkopen via ticketmaster. En van ticketmaster krijg je enkele een generieke antwoord terug dat doorverkoop soms niet geactiveerd is omwille van verschillende redenen...
Tot een tijd geleden, ik denk tot rond december, was de doorverkoop nog open, met soms hier en daar wat pit tickets. Op het hoogtepunt telde ik over de 100 tickets die te koop werden aangeboden. Verwacht dat in mei de resale weer start. Ze wachten eerst tot dat de nieuwe golf van pit-kaarten allemaal weg zijn verwacht ik.
Iemand die interesse heeft in 2 pit tickets? Ik wil de mijne van de hand doen tegen een prijsje. Nieuwprijs is 181/stuk, maar voor mij mogen ze samen weg aan 300. PM me bij interesse!
Er mag toch stillaan iets gecommuniceerd worden over mobiliteit.
Ik heb een ticket gekocht in de veronderstelling dat er weer bussen ingelegd gaan worden van overal maar het blijft akelig stil..
Er mag toch stillaan iets gecommuniceerd worden over mobiliteit.
Ik heb een ticket gekocht in de veronderstelling dat er weer bussen ingelegd gaan worden van overal maar het blijft akelig stil..