Paaspop 2026

Opzich prima timetable, baal van een paar dingen.

Vrijdag: Equal Idiots - Hiqpy - Suzan & Freek/Wodan Boys - Triggerfinger - Luna - Feracious Dog - Marco Schuitemaker - Sean Paul

Redelijk dagje, niet super maar wel vermakelijk genoeg.

Zaterdag: Guido Spek - De Meute - Samson & Marie - K3 - The Gathering - Prima Nocta - Deadletter - Pendulum (live) - Warmduscher - Scooter

Balen van clashes hier. Sprints, IJsland, Lambrini Girls, Wind Rose, Roel C Verburg, Jools en Chibi Ichigo had ik graag meegepakt.

Zondag: Grote Geelstaart - Tom Smith/Jet van der Steen - Acda en de Munnik - Teun van Elzen - Karen Dío - Pommelien Thijs/Veulpoepers 3.0 - Charlotte Wessels/Merol - Nova Twins - Horsegiirl - Käärijä/Dubioza Kolektiv

Hier toch wel echt ook veel nare clashes hoor.

• Leuk
Waarderingen: Moniek, piep en Louwers
Vrijdag en zaterdag veel clashes. Zondag wat relaxter! Baal vooral dat er veel leuke acts in de Social Club staan. Vind dit een sfeerloze tent.

Vrijdag: Equal Idiots -> Wodan Boys -> Triggerfinger / (Olive Anguz) -> Somebody's Child -> Ferocious Dog / (Jesse Hoefnagels) -> Chris Stussy -> Sean Paul / (Punk rock Factory)

Zaterdag: Beach Boys -> Paceshifters / (JOOLS) -> Gathering / Zac Schulze Gang -> Chibi Inchigo -> Lotus -> Deadletter / Racoon -> Pendulum / (Lambrini Girls) -> Kyle Starkey F2F Tjade / (Warmduscher) -> Scooter / (Marco V)

Zondag: Tom Smith -> Native James -> Karen Dió -> Coldplay in Sym -> Nova Twins / (Coming on Strong) -> Tom Odell -> Horsegiirl -> IPC / (Di-Rect) / (Batmobile) / (Bizkit Park)

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Moniek en piep
Een uurtje of 3 en flink wat migraine verder, maar ik heb voor jullie de clashfinder van dit jaar: Paaspop 2026 clashfinder

Ik ben tevreden met de timetable!
- Vrijdag wordt rustig inkomen met Subliminal Verses en Kensington, op het einde wordt het kiezen tussen Punk Rock Factory en Sean Paul. Zat tijd om de sfeer in te laten dalen.
- Zaterdag bij uitstek de beste en drukste dag: The Butcher Sisters (clashloos, erg blij!), Paceshifters, K3, The Gathering, eten, Wind Rose, Racoon, Pendulum, De Jeugd of From Zero, en afronden met Scooter of 90s RIOT! indien ik nog niet genoeg gitaren gehoord heb. Deze dag is *Chef's kiss*
- Zondag bijkomen met veel keuzes qua heavy/niet heavy met o.a. Grote Geelstaart, Native James/Acda en de Munnik, S10, Karen Dio, Charlotte Wessels, Nova Twins/Son Mieux, Tom Odell en afsluiten met Bizkit Park/Di-Rect. @Karel_073 bij deze tips voor de zondag, genoeg leuke heavy dingen maar iets kleinere namen dan zaterdag!

Kortom, we gaan er weer een schitterend feest van maken! 🎉🥳
En hopelijk helpt de clashfinder jullie met plannen 🤘
Dan zal ik jou op zaterdag regelmatig tegenkomen, want op Racoon en K3 na precies dezelfde planning. Ik zou voor Scooter kiezen op het einde is toch altijd wel een feestje. De Jeugd en From Zero deed mij ook nog aan het twijfelen, maar aangezien ze in de Thunderbolt flessen bier hebben was de keuze weer makkelijk gemaakt haha.

• Confetti
  • Leuk
Waarderingen: Louwers en MartinB
Zouden ze dit jaar hebben geluisterd naar feedback over de afterparty?

Vorig jaar was die Silent disco echt niks. Hadden maar 1 kanaal, verlies je het hele punt van de silent disco.
En je mocht het bier dat je op de camping gekocht had niet eens daar mee naar binnen nemen, je moest dat bij de bar halen, maar die tent stond zoooooo afgeladen vol dat je niet eens fatsoenlijk aan de bar kwam.
Jaar ervoor hadden ze die circus tent met in het midden 3 djs op een draaiend platform.
De boerderij met het podiumpje was wel tof! Vooral toen ze die coverband daar hadden staan. Was een top feest!

• Pray
Waarderingen: MartinB
Ik zie trouwens nog een mooie spot op de zaterdagnacht tussen 1:00 en 2:00 in The Shelter. Ik hoop dat daar wat leuks nog komt als alternatief voor Scooter. De andere dagen staat er tijdens afsluiter Apollo wel wat op die plek.

• Pray
Waarderingen: MartinB
Ik zie nu dat Charlotte Wessels en Pendulum tegelijk staan. Oké ja hier baal ik van. Had die clash dus helemaal gemist.

Ik zie nu dat Charlotte Wessels en Pendulum tegelijk staan. Oké ja hier baal ik van. Had die clash dus helemaal gemist.
Lambrini Girls en Charlotte Wessels zijn gewisseld inderdaad. Voor mij gunstig aangezien ik nu alsnog Lambrini Girls kan zien

• On fire
Waarderingen: Louwers
Lambrini Girls en Charlotte Wessels zijn gewisseld inderdaad. Voor mij gunstig aangezien ik nu alsnog Lambrini Girls kan zien
Verrek ja. Dan kan ik wel rustig naar Merol gelukkig. Maar Charlotte Wessels/Pendulum is wel een jammere clash. Misschien half/half doen. Eerste half uur Charlotte, dan naar Pendulum. Ook jammer met IJsland btw

Niks gaat t voor mij winnen van Pendulum. Enige interessante grote internationale act. Daarnaast heb ik Charlotte Wessels al eens gezien. Dat was oke maar heeft niet veel indruk achter gelaten…

• Leuk
vind t toch vreemd dat de loco loco tent weg is.
die was toch vrij druk bezocht
en ik vind nou juist de acts in die tent, paaspop nou "paaspop"maken

• Leuk
Waarderingen: Brian
Mijn spoorboekje is af:

Vrijdag:

16:00 - 17:00 The shelter - Equal idiots
17:00 - 17:30 Phoenix - Hiqpy
17:30 - 18:00 Desperado warehouse - Phalerieau
18:00 - 19:00 The shelter - Wodan Boys
19:00 - 19:30 Phoenix - Triggerfinger
19:30 - 20:15 Apollo - Cian Ducroit
20:15 - 21:00 The shelter - Somebody’s child
21:00 - 21:30 Thunderbolt - Powerslave
21:30 - 22:30 The social club - Ferocious dog
22:30 - 23:30 The little theatre - Velvet vice club
23:30 - 00:00 Thunderbolt - Punk rock factory
00:00 - 00:30 Theater - The dirty daddies
00:30 - 01:00 Apollo - Sean Paul

Zaterdag:

14:45 - 15:20 Apollo - Beach boys best
15:30 - 16:15 The little theater - Steven Brunswijk
16:15 - 16:45 The shelter - Jools
16:45 - 17:15 Apollo - K3
17:15 - 17:45 Oase - Blue Grass boogieman
17:45 - 18:30 Phoenix - The gathering
18:30 - 19:00 the Shelter - Sprints
19:00 - 19:45 The social club - Prima Nocta
19:45 - 20:15 Phoenix - Wind Rose
20:15 - 20:45 The Shelter - Deadletter
20:45 - 21:30 Apollo - Racoon
21:30 - 22:00 Phoenix - Pendulum
22:00 - 22:30 The Shelter - Lambrini girls
22:30 - 23:30 Thunderbolt - From zero
23:30 - 00:15 Theater - Queen 4 strings
00:30 - 02:00 Apollo - Scooter?
01:00 - 02:00 Thunderbolt - 90’s riot

Avondprogramma van de zaterdag is flexibel, kan bij vermoeidheid ook om 23:30 naar huis gaan

Zondag:

13:30 - 14:00 Apollo - Bente?
14:00 - 14:30 The Shelter - Grote geelstaart?
14:30 - 15:15 Phoenix - Tom Smith
15:15 - 15:45 The Shelter - Native james
15:45 - 16:30 Apollo - Acda en de Munnik
16:30 - 17:15 Thunderbolt - Leif de leeuw band
17:15 - 18:00 The Shelter - Karen Dio
18:15 - 18:35 Theater - Coldplay in symphony?
18:35 - 19:00 Thunderbolt - Amaezing snake
19:00 - 19:30 The Shelter - Charlotte Wessels
19:30 - 20:00 The social club - Doe maar tribute
20:00 - 20:30 Theater - Coming on strong
20:30 - 21:30 Phoenix - Son Mieux
21:30 - 22:00 Apollo - Tom Odell
22:00 - 22:30 The social club - Splendit
22:30 - 23:30 The little theater - Velvet vice club
23:30 - 00:00 Apollo - Di-rect
00:00 - 01:00 Thunderbolt - Bizkit Park

Zondag zou ik ook een uurtje later kunnen gaan als dat nodig is qua vermoeidheid

Jammer dat de disco tent op dezelfde plek is blijven staan. Ik heb vorig jaar best wat last gehad van soundbleed tijdens optredens in the shelter. Hopelijk zijn er wel nog andere maatregelen getroffen om dit te verbeteren.

• Leuk
Waarderingen: Karel_073
Jammer dat de disco tent op dezelfde plek is blijven staan. Ik heb vorig jaar best wat last gehad van soundbleed tijdens optredens in the shelter. Hopelijk zijn er wel nog andere maatregelen getroffen om dit te verbeteren.
Soundbleed is een probleem van alle jaren op Paaspop. Vrees er dit jaar weer voor.

Ben nu ook mijn spoorboekje aan het samenstellen en ik begrijp echt de keuze niet om dingen als Batmobile in de eettent te zetten. Tent is zo sfeerloos en die optredens staan er voor mijn gevoel altijd maar een beetje als achtergrondmuziek. Jammer want die optredens waren veel toffer geweest in the Shelter.

• Leuk
Ben nu ook mijn spoorboekje aan het samenstellen en ik begrijp echt de keuze niet om dingen als Batmobile in de eettent te zetten. Tent is zo sfeerloos en die optredens staan er voor mijn gevoel altijd maar een beetje als achtergrondmuziek. Jammer want die optredens waren veel toffer geweest in the Shelter.

Dat snap ik ook niet. Idem voor Ferocious Dog. Had beter in de Shelter kunnen staan.

Users who are viewing this thread