Goed hier het voorlopige spoorboekje ook maar samengesteld. Al blijkt dat ik op Paaspop meestal toch maar de helft zie.
Dikgedrukt = must,
Schuin = misschien (maar waarschijnlijk gewoon bij het randprogramma kijken).
Vrijdag
Equal Idiots -
Hiqpy - Suzan en Freek -
Triggerfinger -
Somebody’s Child - Chris Stussy - Sean Paul/Pegassi
Eigenlijk best een prima dagje zo. Onze hele groep wil graag naar Suzan en Freek dus dan ga ik er ook maar aan geloven… Mocht ik na Chris Stussy wel genoeg gehoused hebben ga ik wel even bij Sean Paul kijken, maar aangezien ik die al eens gezien heb en dat 1 van de slechtste dingen was die ik ooit gezien heb verwacht ik dat het toch bij Pegassi blijft.
Zaterdag
The Butcher Sisters -
Paceshifters -
Jools - The Gathering -
Sprints - Wind Rose/DEADLETTER -
Pendulum (!) -
Kyle Starkey F2F Tjade - Funk Tribu
Je mainstage openen met een coverband en K3 en afsluiten met Scooter is pure armoede zoals we van Paaspop gewend zijn. In de kleine stages is dit wel een mooie dag. Die eerste zijn een beetje afhankelijk van hoe het bier bij de tent smaakt, wel sowieso op het terrein voor Jools. The Gathering ben ik heel benieuwd naar maar mocht ik er na een half uur genoeg gehad van hebben even naar Sprints. Wind Rose of DEADLETTER kan nog alle kanten op, zolang ik maar fit ben voor Pendulum, de enige echte must see van het weekend! Daarna weer afsluiten in de phoenix, Kyle Starkey klinkt een beetje net als Benwal van vorig jaar en daar ging ik heel lekker op. Aangezien er verder na Pendulum toch alleen maar coverbands en hardstyle te zien is wordt dat gewoon weer afsluiten in de Phoenix.
Zondag
Bente -
Tom Smith - Native James -
S10 - Pommelien Thijs - Lambrini Girls -
Antoon/Nova Twins - Horsegiirl - Interplanetary Criminal
Zondag komt mijn vriendin mee, die is wat minder fan van bandjes kijken, maar wel fan van Bente en Pommelien Thijs… Dit is wel echt de slechtste festivaldag die ik ooit gezien heb waarbij s10 en Tom Smith ook maar een beetje musts zijn bij gebrek aan beter. Maar heb beide nog niet (solo) gezien dus maar eens checken. Pommelien is wel tof maar die heb ik vorig jaar al 3 keer gezien.
Al met al is dit wel echt de slechtste line up sinds ik al ga (sinds 2016), maar is er toch een beetje in geslopen als ons vaste vriendenweekend.
Oh en mocht iemand nog een biertje willen doen over 2 weken dan hoor ik het wel