Paaspop 2026

Timetable verwacht ik niet, maar hoop met je mee. Zullen wel de laatste iets aansprekende namen zijn nadat ze de laatste tijd enkel de podia en de indeling daarvan hebben gedeeld, van de snolly enzo. Ben benieuwd of we nog iets naast Scooter krijgen, das voor mijn gevoel wel iets waar nog wat gewicht naast mag.

• Leuk
Waarderingen: Louwers en Moniek
ik vind t maar tegenvallen, echt amper acts die ik graag zou willen zien, terwijl normaal mn programma bomvol zit.

Ik heb het aantal bands per stage per dag voor 2025 en 2026 op een rijtje gezet en het verschil berekend.
Repeats voor een stage op een dag tellen niet mee, repeats tussen dagen door wel (dus 2x Brinsbergen trio op vrijdag telt niet, speelden elke dag dus tellen wel 3x)
The Club is nieuw (vervangt een ontbrekende stage?) en het aantal acts in de Disco vorig jaar kon ik niet vinden

Wat valt op?
- Nog 1 Apollo naam op vrijdag mist (tenzij ze met 4 bands de dag vullen dit jaar)
- Nog 1 Phoenix naam mist op zaterdag
- Nog 2 Desperado's, 1 Roxy en 1 Shelter naam missen
- Casa Bacardi is iets drukker gevuld dit jaar
- Loco Royale, Little Theatre en Heineken studio ontbreken (nog) dit jaar
- Vorig jaar stonden exact 300 unieke bands op paaspop (incl kopieƫn op meerdere dagen), momenteel zitten we nog op 258

1772136650888.png

Laatst bewerkt:
Ik heb het aantal bands per stage per dag voor 2025 en 2026 op een rijtje gezet en het verschil berekend.
Repeats voor een stage op een dag tellen niet mee, repeats tussen dagen door wel (dus 2x Brinsbergen trio op vrijdag telt niet, speelden elke dag dus tellen wel 3x)
The Club is nieuw (vervangt een ontbrekende stage?) en het aantal acts in de Disco vorig jaar kon ik niet vinden

Wat valt op?
- Nog 1 Apollo naam op vrijdag mist (tenzij ze met 4 bands de dag vullen dit jaar)
- Nog 1 Phoenix naam mist op zaterdag
- Nog 2 Desperado's, 1 Roxy en 1 Shelter naam missen
- Casa Bacardi is iets drukker gevuld dit jaar
- Loco Royale, Little Theatre en Heineken studio ontbreken (nog) dit jaar
- Vorig jaar stonden exact 300 unieke bands op paaspop (incl kopieƫn op meerdere dagen), momenteel zitten we nog op 258

Bekijk bijlage 18661

Mooi overzicht! Ik hoop dan toch op een goede band voor de vrijdag waar ze wellicht moeite mee hebben om vast te leggen.

De loco lijkt er niet te komen dit jaar.. deze namen staan in de Social Club. Casa bacardi goed gevuld doordat ook deze is samengevoegd met SmĆØrrig. The club had je vorig jaar ook al als kleine stage, wellicht groter dit jaar.

Ja! Ik ben benieuwd wanneer we de timetable krijgen.

Vorig jaar kwam die samen met de laatste 70 namen op 20 maart. Net iets minder dan een maand voor het festival zelf.
Vanuit dat oogpunt zouden we later deze week misschien nog wel iets kunnen verwachten!

• Leuk
Waarderingen: Louwers en MartinB
Ja! Ik ben benieuwd wanneer we de timetable krijgen.

Vorig jaar kwam die samen met de laatste 70 namen op 20 maart. Net iets minder dan een maand voor het festival zelf.
Vanuit dat oogpunt zouden we later deze week misschien nog wel iets kunnen verwachten!
Morgen hele lineup. Benieuwd of er nog een leuke verrassing bij zit!

• Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: Moniek, MartinB en Virp
Hopelijk zit de timetable ook meteen bij deze laatste namen, zou heel fijn zijn het definitieve spoorboekje te kunnen gaan samenstellen

• Leuk
Waarderingen: Brian en MartinB
Onder de nieuwe namen bevinden zich onder meer zangeres Nona, bekend van meerdere Radio 2 Topsongs waaronder de recente single 'This Is All I'll Be'. Zij treedt vrijdagmiddag op in de mainstage Apollo. Ook pianoman Joƫl Borelli, Buren van de Brandweer, Dave Dekker, Demi Maria, EZG, H4zel, Leif de Leeuw Band Plays The Allman Brothers, Musest (Muse tribute) en stay away from dante! zijn toegevoegd aan het programma.

• Leuk
Waarderingen: Moniek en MartinB

Users who are viewing this thread