Rock Werchter 2026

She and I Want You.
She is ook vooral van Aznavour natuurlijk. En ook twee nogal buitenbeentjes in zijn discografie, die ook weer niet het feest van herkenning zijn die pakweg Pretenders of Simple Minds in hun koffer hadden (om twee andere recente classics te noemen).

Van mij mag hij My Aim Is True gerust integraal komen doen.

My Aim is True is natuurlijk wel een fenomenale plaat. Aangezien ik Vampire Weekend al 2 keer gezien heb deze albumrun ben ik eigenlijk wel blij dat Elvis Costello er staat en niet VW

Buiten Nick Cave, hebben ze iets relevant gemist voor komende editie?

Had graag SOAD erbij gezien, maar denk dat die geen zin hadden in festivals, zeker niet als hun stadions zo snel uitverkocht waren.

Buiten Nick Cave, hebben ze iets relevant gemist voor komende editie?

Had graag SOAD erbij gezien, maar denk dat die geen zin hadden in festivals, zeker niet als hun stadions zo snel uitverkocht waren.
Toch gek dat Soad ineens de festivals al lijken ontgroeid te zijn.

• Leuk
Waarderingen: ChrisV
Lorde en Lily Allen.
Turnstile en Geese op zich ook, maar die tourden allebei niet in Europa in juli dus konden ze zelf niet aan doen.
Lorde niet. Want was niet meer beschikbaar. Gaat echt over beschikbare namen. Tour begint ook pas na Werchter. Dus past in lijstje Turnstile en Geese.

Ik verwacht alledrie gewoon in 2027 in Werchter trouwens.

Dacht dat het last minute afgesprongen is?
Soit wat de reden ook moge zijn het blijft een gemis. Maar klagen op hoog niveau, ga mij in ieder geval dik amuseren.
Uiteindelijk staat er niks van Lorde gepland die week. Mocht ze elders staan is het misser.

Die gaat mij nog lang achtervolgen.

Kijk het was gewoon een goede show op We Are Open. Mijn lief zei K3 op steroïden, ik zeg Primus van België. De waarheid ligt ergens tussenin. Maar alle haat op haar is echt nergens voor nodig, gaat leuk zij voor dat halfuurtje.
Hebben die dan genoeg materiaal voor een half uurtje 😅

Users who are viewing this thread