BKS & DTRH HURT/HEAL

Stuiptrek graag nog een beetje mee

Gorillaz 138
Jack White - 25 (+10)
LCD Soundsystem - 111
Nick Cave and the Bad Seeds - 102
PJ Harvey - 140
Radiohead - 148
Sigur Rós - 116
The National - 55
The xx - 52

• Leuk
Waarderingen: Moniek
Nutteloze punten natuurlijk. Weg met die gast. Goede rockact die put uit de betere nostalgische elementen, maar dat is het dan. De show die ik van hem zag was goed, maar ontsteeg niet echt een zaal van 3.000 man.

• Verdrietig
Waarderingen: Timmetje
Gorillaz 138
Jack White - 21 (-4)
LCD Soundsystem - 111
PJ Harvey - 140
Radiohead - 148
Sigur Rós - 116
The National - 61 (+6)
The xx - 52

Gorillaz 130 (-8)
Jack White - 21
LCD Soundsystem - 111
PJ Harvey - 142 (+2)
Radiohead - 148
Sigur Rós - 116
The National - 61
The xx - 52

Gorillaz - 130
Jack White - 21
LCD Soundsystem - 111
Nick Cave and the Bad Seeds - 92 (-10)
PJ Harvey - 142
Radiohead - 148
Sigur Rós - 116
The National - 61
The xx - 52
Hela, wat is dit nou ineens???

Hier voor je.

Gorillaz - 130
Jack White - 11 (-10)
LCD Soundsystem - 111

Nick Cave and the Bad Seeds - 92
PJ Harvey - 142
Radiohead - 148
Sigur Rós - 116
The National - 61
The xx - 52

• Haha
Waarderingen: MetalLimbo en elo
Gorillaz - 130
Jack White - 1 (-10)
LCD Soundsystem - 111
PJ Harvey - 142
Radiohead - 148
Sigur Rós - 116
The National - 61
The xx - 52

Hela, wat is dit nou ineens???

Hier voor je.

Gorillaz - 130
Jack White - 11 (-10)
LCD Soundsystem - 111

PJ Harvey - 142
Radiohead - 148
Sigur Rós - 116
The National - 61
The xx - 52
Doe je ding hoor, ik ga hem geen minpunten geven maar ik snap wel dat zijn tijd inmiddels gekomen is. Top 10 notering is mooi.

Cave wat mij betreft ook terecht top 10 maar dat vind ik ook wel genoeg.

Gorillaz - 130
Jack White - 1
LCD Soundsystem - 121 (+10)
PJ Harvey - 142
Radiohead - 148
Sigur Rós - 116
The National - 61
The xx - 52

Ideale headliners voor BKS: The National - Nick Cave & The Bad Seeds - LCD Soundsystem met PJ Harvey op vier en Sigur Rós op vijf.

Ideale, nog over gebleven, headliners voor DTRH: Gorillaz, The xx, LCD Soundsystem

Persoonlijk vind ik Radiohead hors categorie. Feit dat BKS toen zo'n huzarenstuk heeft weten voor elkaar krijgen, is echt chapeau, maar dit gaat denk ik nooit meer gebeuren en met de producties waar RH mee tourt ook gewoon niet echt realistisch meer. Als ik BKS denk, dan associeer ik eerder acts als Arctic Monkeys, The National en Cave met hen dan RH.. Net zoals je bij GMM hen associeert met een band als Iron Maiden in plaats van een forum darling als Tool..

• Leuk
Waarderingen: elo
Nutteloze punten natuurlijk. Weg met die gast. Goede rockact die put uit de betere nostalgische elementen, maar dat is het dan. De show die ik van hem zag was goed, maar ontsteeg niet echt een zaal van 3.000 man.
Pakte op Werchter nochtans 50k in, die niet voor hem stonden.

Gorillaz - 130
Jack White - 11 (+10) het is CARNAVAL! 🎉
LCD Soundsystem - 121
PJ Harvey - 142
Radiohead - 148
Sigur Rós - 116
The National - 61
The xx - 52

• Leuk
  • Confetti
Waarderingen: MetalLimbo en Joslittel
Ideale headliners voor BKS: The National - Nick Cave & The Bad Seeds - LCD Soundsystem met PJ Harvey op vier en Sigur Rós op vijf.

Ideale, nog over gebleven, headliners voor DTRH: Gorillaz, The xx, LCD Soundsystem

Persoonlijk vind ik Radiohead hors categorie. Feit dat BKS toen zo'n huzarenstuk heeft weten voor elkaar krijgen, is echt chapeau, maar dit gaat denk ik nooit meer gebeuren en met de producties waar RH mee tourt ook gewoon niet echt realistisch meer. Als ik BKS denk, dan associeer ik eerder acts als Arctic Monkeys, The National en Cave met hen dan RH.. Net zoals je bij GMM hen associeert met een band als Iron Maiden in plaats van een forum darling als Tool..
Radiohead is de heilige graal voor BKS, zoals U2 de heilige graal is voor Werchter, Pearl Jam voor Pinkpop, Metallica voor Graspop,... ik zeg maar iets.
Artiesten die je onlosmakelijk met verbind met de festivals of ze er nu wel staan,stonden of kunnen staan. In dat opzicht 'mist' DTRH toch een act wat hun 'smoel' geeft.

• Leuk
Waarderingen: Yannick en Paddy

Users who are viewing this thread