Lowlands 2026

Zie ook dat Wildeburg dit jaar niet direct uitverkoopt. Hype rond (de kaartverkoop van) veel festivals is blijkbaar wel echt gaan liggen. Benieuwd wat de kaartverkoop volgende week gaat doen.

• Leuk
Waarderingen: CVS
Zolang het publiek hem niet boycot zal die boekings blijven krijgen.

Daarnaast A$ap Rocky stond er ook hé. Heeft ook wel wat op kerfstok. Mula B is volgens eigen zeggen coke dealer geweest.

Dus waar leg je de grens?
Bij een veroordeling voor vrouwenmishandeling misschien? Daarnaast is ASAP Rocky vrijgesproken...

• Leuk
Waarderingen: daily
Zolang het publiek hem niet boycot zal die boekings blijven krijgen.

Daarnaast A$ap Rocky stond er ook hé. Heeft ook wel wat op kerfstok. Mula B is volgens eigen zeggen coke dealer geweest.

Dus waar leg je de grens?
Niemand vraagt erom om mishandeld te worden. Er zijn heel veel mensen die vragen naar coke. Totaal niet te vergelijken gewoon

Hoe komt Festileaks hier nou weer bij?!? Wat een onzinartikel 😂

En compleet mee oneens, Frans Bauer heeft echt niks te zoeken op Lowlands, ook niet als gimmick.
Pfff. Zou nog bijna zeggen prima als een act om bier op te gooien?

Vind bier toch wel echt te duur geworden daarvoor haha, past echt totaal niet vind ik

• Leuk
Waarderingen: Mink
Pfff. Zou nog bijna zeggen prima als een act om bier op te gooien?

Vind bier toch wel echt te duur geworden daarvoor haha, past echt totaal niet vind ik
Als Frans Bauer daadwerkelijk zou optreden zie ik het Lowlands publiek er nog wel voor aan dat ze massaal eieren en tomaten in hun zakken stoppen. Ik word al enthousiaster

Hoe komt Festileaks hier nou weer bij?!? Wat een onzinartikel 😂

En compleet mee oneens, Frans Bauer heeft echt niks te zoeken op Lowlands, ook niet als gimmick.
Boeken als grote act voor de Alpha is onzin inderdaad.

Maar ik zou een verrassingsoptreden van hem in de Adonis (sowieso meer van zulke stages op LL!!) echt heel erg kunnen waarderen. Meer onvoorspelbaarheid op LL aub!

TLM Airlines geeft in hun nieuwsbrief aan dat ze volgende week de eerste show van de zomer aankondigen
Zou zomaar kunnen?
Eerste drop van Lowlands bevat volgens mij nooit namen voor het nachtprogramma, dus dat zou dan gaan over een boeking voor het dagprogramma. Zou niet weten wat daar een goede plek voor is. Voor aan afsluitende DJ spot op de Alpha zijn ze echt te klein.

• Leuk
Waarderingen: Dante
Eerste drop van Lowlands bevat volgens mij nooit namen voor het nachtprogramma, dus dat zou dan gaan over een boeking voor het dagprogramma. Zou niet weten wat daar een goede plek voor is. Voor aan afsluitende DJ spot op de Alpha zijn ze echt te klein.
Vorige keer zaten Jamie XX en Horsegiirl ook in die drop. Horsegiirl stond daar ook aardig random overdag in de Heineken. Weet niet wat de oorspronkelijke spot van Jamie XX zou zou zijn, voor zijn promotie.

• Leuk
Waarderingen: wsslvrwrt
Niemand vraagt erom om mishandeld te worden. Er zijn heel veel mensen die vragen naar coke. Totaal niet te vergelijken gewoon
Allebei gewoon strafbaar hé dus in dat opzicht prima te vergelijken.
Bij een veroordeling voor vrouwenmishandeling misschien? Daarnaast is ASAP Rocky vrijgesproken...
In Zweden is het niet vrijgesproken hoor:

Dus coke dealen is prima want dat maakt geen levens kapot maar iemand die zijn vrouw mishandeld mag niet ofzo....raar moreel kompas :)

Beide veroordeeld voor de wet en die zijn er voor naar mijn mening. Straf gehad en dan mag het toch ook klaar zijn denk ik dan.

Trouwens Lil Kleine hoeft van mij sowieso niet te komen hoor :)

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Indiaantje89
Allebei gewoon strafbaar hé dus in dat opzicht prima te vergelijken.

In Zweden is het niet vrijgesproken hoor:

Dus coke dealen is prima want dat maakt geen levens kapot maar iemand die zijn vrouw mishandeld mag niet ofzo....raar moreel kompas :)

Beide veroordeeld voor de wet en die zijn er voor naar mijn mening. Straf gehad en dan mag het toch ook klaar zijn denk ik dan.

Trouwens Lil Kleine hoeft van mij sowieso niet te komen hoor :)
Jij vindt coke dealen echt vergelijkbaar met iemands hoofd tussen een autodeur rammen ja?

Laatst bewerkt:
Grote festivals worden verplicht een drugspreventieplan te maken. Wie veroordeeld

wordt voor overtreding van de Opiumwet krijgt vaker een educatieve maatregel

opgelegd als onderdeel van een straf.

Vers uit het regeerakkoord

Users who are viewing this thread