Verzameltopic overige Belgische festivals 2026

Donderdag ook nieuwe namen Couleur Café. Ik denk Amaarae en Rema te herkennen.

Laatst bewerkt:
Dunk met nieuwe namen: Last Of Eden - Skloss - Huracán
Dagindeling:
Do 14 Mei: Russian Circles • Pelican • we.own.the.sky • Pothamus • Las 3 Marias • Aufhebung • Skloss
Vr 15 Mei: Caspian• We Lost The Sea (A Single Flower in full) • Celestial Wolves • Ulmus feat. Sotabosc • Onrust • Capitan • L.O.E.
Za 16 Mei: We Lost The Sea (Departure Songs in full) • Overhead, The Albatross • The Evpatoria Report • Hazards of Swimming Naked • Bloed • The Sea Shall Not Have Them • Huracán

618362595_18544792528039377_1393551476864981913_n.jpeg

Laatst bewerkt:
Wel echt balen dat Dunk en Obsidian Dust in hetzelfde weekend vallen en dat dan ook nog eens een weekend moet zijn dat ik niet kan 🤷‍♂️

Dunk met nieuwe namen: Last Of Eden - Skloss - Huracán
Dagindeling:
Do 14 Mei: Russian Circles • Pelican • we.own.the.sky • Pothamus • Las 3 Marias • Aufhebung • Skloss
Vr 15 Mei: Caspian• We Lost The Sea (A Single Flower in full) • Celestial Wolves • Ulmus feat. Sotabosc • Onrust • Capitan • L.O.E.
Za 16 Mei: We Lost The Sea (Departure Songs in full) • Overhead, The Albatross • The Evpatoria Report • Hazards of Swimming Naked • Bloed • The Sea Shall Not Have Them • Huracán

Bekijk bijlage 18213
en deze affiche was al belachelijk sterk en nu nog L.O.E (Last Of Eden) er bij... :cool:

• Leuk
Waarderingen: johanra en EAZy
Voor degenen die het oude festivalterrein en -camping van Dunk kennen; waar kan ik mee rekenen? Hoe is het terrein qua sfeer, waar kan ik het mee vergelijken? Hoe zijn de voorzieningen? Ik overweeg alle 3 dagen te gaan maar enkel als dat, buiten de muziek, een beetje de moeite waard is

• Leuk
Waarderingen: B0G5
Enig idee welke drie groepen er via Dranouter als nieuwe aankondigingen geteased worden op social media bv fb?

Voor degenen die het oude festivalterrein en -camping van Dunk kennen; waar kan ik mee rekenen? Hoe is het terrein qua sfeer, waar kan ik het mee vergelijken? Hoe zijn de voorzieningen? Ik overweeg alle 3 dagen te gaan maar enkel als dat, buiten de muziek, een beetje de moeite waard is
Ik ben 1x op het oude terrein geweest maar heb er toen niet gecampeerd. De main stage is gewoon een tent zoals je ze wel meer ziet op festivals het is toch vooral het outdoor podium in het bos dat speciaal aanvoelt.
De aftermovies op youtube geven wel een goed beeld hoe het er daar uit ziet, bv deze van 2017

Volgens de communicatie zou de foodsquare dit jaar uitgebreider zijn dan vroeger. In het gebouw waar vroeger de platenperserij zat is nu een restaurant (https://www.jochie-jochie.com/) dat zou ook geopend zijn tijdens het festival.

• Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: Joslittel, EAZy en B0G5
BRCST heeft de volledige line up gepubliceerd!

• Berlinde Deman
  • Bertel Schollaert & Hein Devos
  • Carme López
  • claire rousay
  • DJ Haram
  • dumama
  • Einstürzende Neubauten
  • Fauna
  • feeo
  • Fenne Kuppens
  • Frederik Croene
  • GEZAN
  • Golem Mecanique
  • Grégoire Gerstmans
  • Hekla
  • Ichiko Aoba
  • james K
  • Jessika Kenney
  • JFDR
  • Joseph Branciforte & Jozef Dumoulin
  • Joy Guidry
  • Julia Eckhardt
  • Julien Desprez
  • Keeley Forsyth
  • Klinck Trio
  • KVR (Lander Gyselinck x Dries Laheye x Niels Broos)
  • Lord Spikeheart w/ NMR.CC
  • Los Thuthanaka
  • Lucy Railton
  • Maalem Houssam Guinia
  • Mohammad Mostafa Heydarian
  • Nihiloxica
  • Olan Monk
  • One Leg One Eye
  • Park Jiha
  • Rainy Miller
  • Richard Youngs
  • Saint Abdullah & Jason Nazary
  • Silvia Tarozzi
  • Stephen O’Malley
  • SUMAC
  • The Alien Dub Orchestra w/ Elijah Minnelli
  • The Bug x Ghost Dubs
  • Timothy Archambault
  • Ultan O’Brien
  • WRENS
  • Xiu Xiu
  • Youniss

Ook het hele weekend? Vet! Wordt daar een heerlijke bende bij elkaar zo. Kunnen we meteen weer eens aantonen hoe gezellig het is om met z'n allen zij aan zij van livemuziek te genieten 🥰
Jep, met z'n tweeën.
Vrijdag waarschijnlijk nog naar Trolls & Légendes in Mons (eindelijk voor het allereerst Månegarm! 🙏🤘).

• Geweldig
Waarderingen: Jamel en nikita

Users who are viewing this thread