Misty Fields 2026

En verder?? Andere mogelijke headliners? En wie sluit de vrijdagavond af op de Yard/Scaler spot?? Ik zou een band als Public Service Broadcasting of Archive daar wel kunnen waarderen, maar Snõõper op die spot zou ook erg tof zijn!!
En wie gaan de Pigsx7 of C.O.F.F.I.N van 2026 worden??

We zijn los, want de eerste namen voor Misty Fields 2026 zijn bekend met o.a. de godfather van de garagerock Ty Segall, de Engelse art-rock helden van Squid en het Amerikaanse Allah-Las.
Behalve deze drie topnamen om je vingers bij af te likken, zullen ook Man/Woman/Chainsaw, Weird Nightmare en Golomb naar Heusden afreizen voor een nu al legendarische Misty Fields 2026. Hou onze pagina in de gaten, want er komt snel meer bij!

Edit driedubbel

• Geweldig
Waarderingen: Patje
Man/Woman/Chainsaw echt zalig!
Squid al meerdere keren gezien, Allah-Las in een ver verleden. Ty Segall nog niet gezien, dus perfect. Andere twee onbekend.

• Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: wil, JMWK en Patje
Weird Nightmare is Alex van (voormalig) Metz die heerlijke jangly achtige indie-roc speeltk, gezien met Daniel Romano in 2023 live en daar knalt het er ook erg lekker in. Golomb is ook tof

Allah-Las doen me weinig maar voor de rest een heel net blik namen zeg, Segall is eigenlijk een perfect (sub-)headliner voor een dag misty fields ook. Gaat me jammer genoeg de vrijdag niet lukken maar mogelijk last minute een dagje

• Leuk
Waarderingen: fred alweer..
Wat een start!
Ty Segall... toch wel een droomheadliner.
En ook tevreden met de andere 5 namen.

Ty Segall speelt in 2026 met een band bestaande uit Mikal Cronin, Emmett Kelly (van o.a. The Hard Quartet), Ben Boye en Evan Burrows (van o.a. Wand).

Laatst bewerkt:
Leuk begin. Man/Woman/Chainsaw en Squid al eerder gezien maar die waren toen wel erg goed.

Benieuwd naar dit festival, heb een tijd terug al een weekendticket gehaald en het weekend in de agenda geblokt.

En verder?? Andere mogelijke headliners? En wie sluit de vrijdagavond af op de Yard/Scaler spot?? Ik zou een band als Public Service Broadcasting of Archive daar wel kunnen waarderen, maar Snõõper op die spot zou ook erg tof zijn!!
En wie gaan de Pigsx7 of C.O.F.F.I.N van 2026 worden??
Zat net te luisteren naar Gans. Dat klonk wel goed voor op de spot van Scaler vorig jaar. Goede gitaren met stevige elektronica.

• Geweldig
Waarderingen: Patje
Leuk begin. Man/Woman/Chainsaw en Squid al eerder gezien maar die waren toen wel erg goed.

Benieuwd naar dit festival, heb een tijd terug al een weekendticket gehaald en het weekend in de agenda geblokt.
Daar ga je geen spijt van krijgen! Deze eerste drop is alvast een heel mooi begin!

Nieuwe mogelijkheden door toevoegingen aan de 3 Psych Fests van het Verenigd Koninkrijk: Shaking Hand, Model/Actriz, Makehift Art Bar, Sex Mask, Honk, ..

1769102018289.png1769101997040.png1769102046430.png

Laatst bewerkt:
Gwenno's nieuwste is ook tof, zoals altijd, leal neale past er ook zeker wel, sex mask ook zeker een mooie fields band

• Leuk
Waarderingen: Bubba

Users who are viewing this thread