Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
In navolging van het onvoltroffen Pinkpop+Werchter HURT/HEAL spel, dat zojuist om 1:20 plaatselijke tijd na een zinderende, bloedstollende finale zijn hoogtepunt en ontknoping (no spoilers) heeft bereikt, gaan wij nu zoals aangekondigd van start met het Graspop Metal Meeting HURT/HEAL spel (immers beter goed gejat dan slecht bedacht )!
Het concept en doel blijven grotendeels hetzelfde (zie ook link hierboven): het betwisten van de headlinerwaardigheid van bands die in het verleden headliner van een van de Main Stages zijn geweest, of...
Die ervaring heb ik de afgelopen jaren toch niet. Het is meestal een duiding, maar voor mijn gevoel zitten ze er vaker naast als echt goed. Maar om een voorlopige planning te maken al wel lekker.
In navolging van het onvoltroffen Pinkpop+Werchter HURT/HEAL spel, dat zojuist om 1:20 plaatselijke tijd na een zinderende, bloedstollende finale zijn hoogtepunt en ontknoping (no spoilers) heeft bereikt, gaan wij nu zoals aangekondigd van start met het Graspop Metal Meeting HURT/HEAL spel (immers beter goed gejat dan slecht bedacht )!
Het concept en doel blijven grotendeels hetzelfde (zie ook link hierboven): het betwisten van de headlinerwaardigheid van bands die in het verleden headliner van een van de Main Stages zijn geweest, of...
Had me eigenlijk al afgevraagd of er geen plannen waren om met de Alice Cooper Band te touren (met het album van vorig jaar), maar zie daar toch ook geen bewijs voor.
Had me eigenlijk al afgevraagd of er geen plannen waren om met de Alice Cooper Band te touren (met het album van vorig jaar), maar zie daar toch ook geen bewijs voor.
Nog altijd blij met haar "pick" die ik heb gevangen destijds.
kijk het is nu wel zo dat we vorig jaar nog zaten te wachten op een aantal headliners en nog een pakketje namen en nu we alles hebben ja is het gissen rade en dergelijke een stuk minder geworden natuurlijk maar ja.
we zullen toch even creatief moeten zijn als we de 666 moeten gaan halen