Top 2000

Hulde aan De Wolff!!!!!!!

Edit: wat een fucking goeie cover!!! Daar kunnen ze bij de Tribute nog wat van leren!

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Davidd
Dat je om 7:00 wakker wordt en baalt dat je net the national hebt gemist... terwijl je het nummer op elk willekeurig moment kan opzetten🙉 Bijft toch een apart gevoel.

Toch ook nog maar de (trosfeest) opening terugkijken.

Dit jaar wel kans om extra veel mee te krijgen met twee kids die niet top slapen #omdenken

Nee hoor. Je hebt exact gelijk. Die mashup was voor mij al gelijk één van de hoogtepunten van de top.
Alleen de Country versie van Abba kon ik nog wel waarderen
Bart Arens heeft aangegeven dat hij er zoveel tijd aan kwijt is. Daarom geen mashup. Floor en De Wolf erg goed. De tv het hele jaar nu op npo2. Vanmiddag met mijn lief even een sushischotel in Wierden scoren en morgen met de hele familie aan de bbq. Prettige feestdagen allemaal.

Ik vond die opening op deze manier niet echt wat eigenlijk. Sowieso geen super fan van tributes en covers. Muziekfeest op het plein vergelijking begreep ik wel.

Wat is het grote top2000-spel? Ben benieuwd.

We turven op een papier hoeveel nummers we kennen (niet wie het snelst is, dus elke deelnemer kan voor hetzelfde nummer een punt krijgen). Bonuspunten voor als je de titel en/of artiest ook weet. Titel moet je weten, voordat deze wordt genoemd in het nummer, wat dus vervelend is bij iets als Help! van de Beatles...

De TV staat nu aan, wat DVD's voor het onderste gedeelte waar het nummer staat, en raden maar! Op goed vertrouwen van eerlijkheid uiteraard, anders werkt het niet. En je begint pas bij het eerstvolgende volledige nummer, als je hem net opstart, om het ook daar wat eerlijker te houden.

Heb de score formulieren nog vanaf 2020:

2020 en 2021 gelijkspel,
2022 en 2023 won @InsaniTiny ,
2024 heb ik zelf gewonnen.

Edit: met volgens mij sinds 2022 oid ook nog de bonusstatistieken als percentage van de nummers waarvan de titel/artiest ook gekend wordt en wanneer je voor het eerst 5 nummers op rij zowel titel als artiest weet (we turven per 5 nummers, dus per nieuw blokje van 5 turfjes)

We turven op een papier hoeveel nummers we kennen (niet wie het snelst is, dus elke deelnemer kan voor hetzelfde nummer een punt krijgen). Bonuspunten voor als je de titel en/of artiest ook weet. Titel moet je weten, voordat deze wordt genoemd in het nummer, wat dus vervelend is bij iets als Help! van de Beatles...

De TV staat nu aan, wat DVD's voor het onderste gedeelte waar het nummer staat, en raden maar! Op goed vertrouwen van eerlijkheid uiteraard, anders werkt het niet. En je begint pas bij het eerstvolgende volledige nummer, als je hem net opstart, om het ook daar wat eerlijker te houden.

Heb de score formulieren nog vanaf 2020:

2020 en 2021 gelijkspel,
2022 en 2023 won @InsaniTiny ,
2024 heb ik zelf gewonnen.

Edit: met volgens mij sinds 2022 oid ook nog de bonusstatistieken als percentage van de nummers waarvan de titel/artiest ook gekend wordt en wanneer je voor het eerst 5 nummers op rij zowel titel als artiest weet (we turven per 5 nummers, dus per nieuw blokje van 5 turfjes)
Is het niet zo dat de dj vaak van te voren al het nummer aankondigd? Of valt dat mee.

Is het niet zo dat de dj vaak van te voren al het nummer aankondigd? Of valt dat mee.

Het wisselt heel erg per DJ. Vooral Jan Willem en Jeroen kondigen elk nummer aan, maar misschien nu niet meer nu ze gesplitst zijn. Maar er zijn wel genoeg nummers die niet aangekondigd worden. Als ze wel vooraf aangekondigd worden, dan is het een kwestie van zo eerlijk mogelijk proberen te bedenken of je het nummer had geweten vooraf. Wat bij gewoon herkennen een stuk makkelijker is dan bij de titel van een nummer. Maar de uiteindelijke uitslag wordt toch bepaald alleen aan de hand van de herken-score.

Voor het eerst pas ingeschakeld, maar wel gelijk met Tears For Fears - Mad World. In het verleden vaak op gestemd, mooi begin!

Hier ook veel schakelen tussen Top 2000, wk darten en tussendoor nog even LotR en Stranger Things. Drukke tijden😄

• Leuk
Waarderingen: Joslittel

Users who are viewing this thread