Top 2000

Heeft iemand een idee of er ergens een betrouwbaar platform is om bijvoorbeeld je kaartje voor het TOP2000 café te ruilen voor een ander tijdslot?

• Leuk
Waarderingen: Brian

Leuk leesvoer
De Starbusters zijn er dus handmatig uitgefilterd!

Leuk leesvoer
Ik dacht altijd dat de voorgeselecteerde lijst bestond uit alle nummers die ooit in de lijst hebben gestaan?

Ik dacht altijd dat de voorgeselecteerde lijst bestond uit alle nummers die ooit in de lijst hebben gestaan?

Zo ver was ik al jaren dat dat niet het geval is. Elk jaar weer stem ik op In The Shadows van The Rasmus (die in de keuzelijst staat dus), maar elk jaar weer haalt ie de lijst ook weer niet 😅

Over 10 minuten gaat het beginnen, de openingsshow! Vanaf dan ben ik een week lang niet meer van de radio weg te slaan voor zover als mogelijk.

• Leuk
Waarderingen: Davidd
Wij vooral van de tv. Wordt na de kerst weer schakelen tussen WK Darts en top 2000. Altijd even kijken welke pareltjes we willen zien en horen.

En weer vooruitkijken naar de aanwezigheid van de Iron Maiden man!

Wij vooral van de tv. Wordt na de kerst weer schakelen tussen WK Darts en top 2000. Altijd even kijken welke pareltjes we willen zien en horen.

En weer vooruitkijken naar de aanwezigheid van de Iron Maiden man!
Ja hier precies zo van de tv natuurlijk. Zin in!

• Leuk
Waarderingen: Piebe71
Claudia de Breij met een Nederlandse versie van een Taylor Swift nummer was voor mij de druppel. Had gehoopt op een spetterende opening van Bart Arends inderdaad.

De top 2000 zelf ga ik verder lekker laten gaan dit jaar.

Krijg een beetje Tros Muziekfeest op het Plein vibes. Je kunt me een boomer noemen, maar doe mij maar gewoon de mashup van Bart Arens.
Nee hoor. Je hebt exact gelijk. Die mashup was voor mij al gelijk één van de hoogtepunten van de top.
Alleen de Country versie van Abba kon ik nog wel waarderen

Was het voorgaande jaren niet altijd een uur lang vrij saaie interviews met de DJ's en dan iets voor 12en de goede openingsshow van Bart Arens?

Tot nu toe muzikaal inderdaad nog vrij matig. Maar vind het wel boeiender dan die interviews.

• Leuk
Waarderingen: Piebe71 en @Marc

Users who are viewing this thread