Werchter Parklife 2026

Ik begrijp de sceptici engzins wat de keuze voor ZG betreft, maar op zijn show in de ING Arena nogmaals bewezen dat Gorik een grote massa kan laten bewegen. De vraag is alleen of het Linkin Park/Papa Roach publiek zal openstellen voor het genre, al kan het echt niet misgaan als hij de juiste nummers in zijn set steekt (genre Guttergang).

• Haha
Waarderingen: koolket
Wie zouden we hier nog bij mogen verwachten?

ZG > .... > .... > Papa Roach > (Yungblud) > Linkin Park

Slope? (staan dat weekend op Tuska)
Anders even met een schuin oog kijken naar Jera. Lijkt me logisch als daar een band van doorkomt. Maar wie?

Anders even met een schuin oog kijken naar Jera. Lijkt me logisch als daar een band van doorkomt. Maar wie?
ZG staat sowieso niet als opener. Ik gok gewoon voor Papa Roach.

Die line up zullen ze deze maand toch nog willen afwerken? Idem TWC.

• Leuk
Waarderingen: Yentel De Buyser
(ronker) >ZG > (landmvrks)> Papa Roach > (Yungblud) > Linkin Park
ook een gokje gewaagd
Ik ben uiteindelijk wel blij dat ik hier niet direct opgesprongen ben na de aankondiging van LP en de belofte van een nostalgische opvulling van de rest van de dag. De lijn werd goed doorgetrokken met Papa Roach maar het oorspronkelijke idee lijkt een beetje in elkaar te storten met Yungblud en Zwangere Guy. Niet dat ik dit perse slechte artiesten vind maar niet wat ik hoopte dat er zou gaan staan. Een rijtje zoals dit vind ik onvoldoende om op een zondag voor op pad te gaan.

• Leuk
Waarderingen: Paddy en Pommer
Ik ben uiteindelijk wel blij dat ik hier niet direct opgesprongen ben na de aankondiging van LP en de belofte van een nostalgische opvulling van de rest van de dag. De lijn werd goed doorgetrokken met Papa Roach maar het oorspronkelijke idee lijkt een beetje in elkaar te storten met Yungblud en Zwangere Guy. Niet dat ik dit perse slechte artiesten vind maar niet wat ik hoopte dat er zou gaan staan. Een rijtje zoals dit vind ik onvoldoende om op een zondag voor op pad te gaan.
al de artiesten zijn in de buurt om dit een nostalgie/nu metal dag te maken he

linkin park, limp bizkit, the offspring, papa roach, breaking benjamin, three days grace, tom morello, bush, static-x , pod, drowning pool, ..

Landmvrks zou wel vet zijn. Ik heb ze nog niet zien passeren voor een festival in België volgend jaar? Verder Brutus, Zornik, Bizkit Park zou er ook wel passen denk ik.

Landmvrks zou wel vet zijn. Ik heb ze nog niet zien passeren voor een festival in België volgend jaar? Verder Brutus, Zornik, Bizkit Park zou er ook wel passen denk ik.
Landmvrks en/of knocked loose zal wel naar werchter gaan, Maar Landmvrks kan hier ook nog wel belanden inderdaad

Bizkit Park zou wel beetje vreemd zijn. Een band dat ook Papa Roach en Linkin Park-nummers speelt...
Al kan het ook wel werken als eerste band. Ideale opwarmer van wat komen gaat.

Users who are viewing this thread