Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het zou mij niet verwonderen dat die op Gent Jazz staat.
Maar heb het gevoel dat ze in Dessel en Werchter een dagje te veel hebben voorzien. Wss hadden ze enkele andere bands in het vizier (SOAD, Foo's, Carpenter,...).
Ach nostalgie verkoopt. Ik zou het tof vinden. Of Digitalism, was een uitstekende feestact op Rock Herk.
Mag ik trouwens heel hard hopen dat Simon een plekje krijgen. Heeft een van de mooiste Belgische platen van het jaar afgeleverd en verdient wat extra liefde. En als Jokke er mocht staan, kan Simon ook wel ergens als opener in de KluB of zo.
Ja, echt leuke headliners, met name dus Simz. Ook de onderkant dik in orde (Byrne, Joy Crookes, Baxter Dury, Berninger, Beirut, Oklou). Namen die me überhaupt niets doen (Empire Of The Sun, Son Mieux) zijn op 1 hand te tellen.
Maar noem me saai, een festival waar het publiek lekker loopt te flashmobben tijdens een nummer als About Today, is er eentje die niet voor mij is. De overdaad aan prikkels rond de muziekpodia ook.