Rock Werchter 2026

Renée Rapp op Main Square 5 juli. Die gaan ze morgen aankondigen voor Werchter.

Verder geen enkele nieuwe naam voor Main Square die het vermelden waard is.
Moest deze toch even opzoeken, maar waar zouden ze die plaatsen? Namiddag Klub ofzo? Don West zie ik overigens ook wel overkomen van daar.

Moest deze toch even opzoeken, maar waar zouden ze die plaatsen? Namiddag Klub ofzo? Don West zie ik overigens ook wel overkomen van daar.
Ik vind Renée Rapp vreselijk. (Sorry aan de fans) Dan nog liever Pommelien. Maar 1 passage van haar was genoeg.

Wel is benieuwd hoe dat allemaal is gelopen. Gaan het nooit weten. Maar er is wat gepuzzeld en geschoven met The Offspring in Mechelen lijkt me.
Het is mss tijd dat we met zen allen naar Mechelen gaan en is vragen: "Hoe zit het nu?"

“Met David Byrne?”
Het zou mij niet verwonderen dat die op Gent Jazz staat.

Maar heb het gevoel dat ze in Dessel en Werchter een dagje te veel hebben voorzien. Wss hadden ze enkele andere bands in het vizier (SOAD, Foo's, Carpenter,...).

• Haha
Waarderingen: jimmywe
Toen dat actueel was zoveel jaar terug stonden ze er ook niet
Ach nostalgie verkoopt. Ik zou het tof vinden. Of Digitalism, was een uitstekende feestact op Rock Herk.

Mag ik trouwens heel hard hopen dat Simon een plekje krijgen. Heeft een van de mooiste Belgische platen van het jaar afgeleverd en verdient wat extra liefde. En als Jokke er mocht staan, kan Simon ook wel ergens als opener in de KluB of zo.

• Leuk
Waarderingen: Laas
Zonde, omdat ik zo inschat dat die bovenkant wel perfect jouw ding is toch?
Ja, echt leuke headliners, met name dus Simz. Ook de onderkant dik in orde (Byrne, Joy Crookes, Baxter Dury, Berninger, Beirut, Oklou). Namen die me überhaupt niets doen (Empire Of The Sun, Son Mieux) zijn op 1 hand te tellen.

Maar noem me saai, een festival waar het publiek lekker loopt te flashmobben tijdens een nummer als About Today, is er eentje die niet voor mij is. De overdaad aan prikkels rond de muziekpodia ook.

Wel mooie herinneringen aan 2019.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel
TOMORA als feestact opschrijven? Mag graag de Barn komen afbreken. Wat een schijf is Ring the Alarm toch!

Users who are viewing this thread