Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Had zelf eerder Limp Bizkit of Within temptation als afsluiter gedaan en The Offspring eronder maar goed zijn drie namen die allemaal ongeveer even groot zijn en zo proberen ze het een beetje op te lossen dat er geen echt grote naam beschikbaar was lijkt mij
Er is geen eind aan te knopen en we moeten er gewoon van uit gaan dat GMM zen werk tegoei doet. EN bij de bekendmaking van eender wie dat gat gaat vullen gaan er mensen blij zijn en mensen niet blij zijn, zoals altijd.
ik merk vooral dat Jimmy hier ineens weer is, en das voor mij meestal een teken dat er wat zit aan te komen, maar ook dat kan toeval zijn
Wauw, wat een teleurstelling.. Vrijdag enige leuke erbij voor mij is BUSH.. Alter Bridge doorgeschoven, dan denk ik toch echt dat Shinedown is afgevallen (stonden ook eerst op die leak van Rock am Ring). Zonde.
Ze mogen blij zijn dat ik met een groep gewoon afgesproken heb komend jaar nog een keer te doen, maar er is al de discussie om massaal de combi's online te gooien. In z'n geheel is het nu echt een pis line-up wat mij betreft.
Hadden deels de combi ook gekocht op goed vertrouwen voor nog leuke namen. Dat vertrouwen is nu wel helemaal geschaad. Laatste keer GMM wat mij betreft. Ben er wel klaar mee.
Ze mogen blij zijn dat ik met een groep gewoon afgesproken heb komend jaar nog een keer te doen, maar er is al de discussie om massaal de combi's online te gooien. In z'n geheel is het nu echt een pis line-up wat mij betreft.
Blij met The Offspring. Headline waardig ? geen idee, maar gaven vorige maand een hele goeie show in een uitverkochte Ziggo dome. Hopelijk op Graspop wat meer 90's werk en iets minder lullen
Mja, niet echt de meest opwindende namen, dat moge wel duidelijk zijn...
Cradle Of Filth, Sonata Arctica, Orden Ogan, Leprous zijn wel mooi, Offspring ook, maar had ze nooit zo hoog verwacht.
Ach, het is wat het is, zullen we maar zeggen..
Check toch maar eens Orden Ogan. Een van de weinige Duitse power metal bands die ik niet goed vind, maar gaat u mogelijk aanspreken. Voldoende Bas/Koekdoos elementen. Een van de leden is ook bezielen achter Angus Mcsix mee