Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Binnen een 2tal weken is het de warmste week in Genk. Om gedurende die 5 dagen een extra trein richting Leuven, Brussel in te zetten kost het de stad 20.000€ en deze vertrekt om 22u39. Terwijl het laatste optreden pas om 23u start.
Dus bij deze het antwoord allicht waarom graspop geen nachttreinen of laat avond treinen inzet de kostprijs is veel te duur.
Ja, ze hadden niet nog een extra keer moeten opkomen. Was part of the show, leuk optreden en uiteindelijk nog goed gevuld met weliswaar de 2de ring gesloten.
Wat ook een feit was, de nieuwe nummers zaten allemaal in de eerste helft. In Luxemburg heb ik ze ook gezien, daar was het zonder die brug. Benieuwd of ze die op Graspop ook meebrengen!
Sabaton was oke,indrukwekend podium! Het voorprogramma vond ik maar saai, Al waren de mensen rondom mij wij wel tevreden ermee. Vond de Koorzangers wel positief bij sabaton als achtergrond zangers
Wat ook een feit was, de nieuwe nummers zaten allemaal in de eerste helft. In Luxemburg heb ik ze ook gezien, daar was het zonder die brug. Benieuwd of ze die op Graspop ook meebrengen!
Ik zie niet in hoe ze die brug zouden kunnen doen op een festival, moet je ook al een extra toren in het publiek zetten. Neem aan dat ze eventueel gewoon die wandelweg naar de geluidstoren gebruiken als ze wat van het podium willen gaan.
Ik heb op zich niks tegen die nieuwe nummers (een betere spreiding in de set was waarschijnlijk wel beter), maar ik vond dat er vooral geen flow in het eerste deel zat. Tussen bijna elk nummer zat een (soms vrij lange) pauze, zelden werden er 2 nummers meteen achter elkaar gespeeld. Er zijn genoeg bands met een grote productie/show waar dit veel beter lukt (powerwolf, ec, ghost (toch vooral hun laatste zaalshow), rammstein, iron maiden, ....).
Eerder een persoonlijke ergernis, en iets dat niet nieuw is bij sabaton, maar ik vind het toch storend dat Joakim tijdens elk nummer even verdwijnt achter het podium. Neem aan dat die iets gaat drinken ofzo, maar als je er op begint te letten is dat echt bij elk nummer dat die even weg is.
Hoop dat ze hun show toch wat oppoetsen tegen de festivals, want zoals het nu was gaan er toch veel mensen de weide verlaten na een tijd lijkt me.
Eens! Het was een top show. Maar het toneel aan het begin van de show mocht wel wat korter. Ging me iets te lang door, en als ze de acteurs nou gewoon op het podium lieten tijdens de nummers, zoals vorige tour had ik het top gevonden. Maar nu werd het inderdaad de hele tijd onderbroken.
Ik was dan in Amsterdam, en daar had ik specifiek voor gekozen, gezien ik het NL publiek leuker vind bij Sabaton. Enige band voor wie ik laatste jaren nog naar de Ziggo Dome voor ben gegaan. Qua show was het top, de band met Thobbe weer terug had nog steeds de chemie alsof het een band was van tieners die voor het eerst een bandje hebben, maar tegelijkertijd ook gewoon een hele strakke show, geen tot weinig fouten gevonden.
Die brug had van mij ook niet gehoeven trouwens, maar dat was denk ik vooral omdat ik mid-vooraan stond, dus ik had de eerste 2 nummers enkel een brug om naar te kijken, en het laatste nummer ook bijna niks gezien
Ik ben gisteren naar een zeer bijzonder optreden geweest van Jo Quail & Friends.
Jo Quail is een celliste die een avond organiseerde met het Wilmink Project Orkest. In het eerste kleine uur voor de pauze nodigde ze hier ook 3 vocalisten voor uit. Eerst 3 nummers met Maria Franz (van Heilung) die vooral ademtechnieken en hoge uithalen over de klassieke muziek legde. Daarna 3 nummers met Lorenzo Esposito Fornasari die met zijn hoge stem een zeer filmische beleving gaf. Het hoogtepunt voor de pauze was echter het nummer samen met Lucie Dehli. Dit nummer was een...
Ik ben gisteren naar een zeer bijzonder optreden geweest van Jo Quail & Friends.
Jo Quail is een celliste die een avond organiseerde met het Wilmink Project Orkest. In het eerste kleine uur voor de pauze nodigde ze hier ook 3 vocalisten voor uit. Eerst 3 nummers met Maria Franz (van Heilung) die vooral ademtechnieken en hoge uithalen over de klassieke muziek legde. Daarna 3 nummers met Lorenzo Esposito Fornasari die met zijn hoge stem een zeer filmische beleving gaf. Het hoogtepunt voor de pauze was echter het nummer samen met Lucie Dehli. Dit nummer was een...
damh! dan gaat de verkoop toch wel beter dan ik had verwacht, wel vreemd dat de vrijdag vip nog niet weg is, had verwacht dat Volbeat en Twisted Sister toch iets rapper zouden gaan
damh! dan gaat de verkoop toch wel beter dan ik had verwacht, wel vreemd dat de vrijdag vip nog niet weg is, had verwacht dat Volbeat en Twisted Sister toch iets rapper zouden gaan
is niet echt de sterkste headline combi en de vrijdag is een moeilijk te verkopen dag
ontbreken natuurlijk ook nog 2 grote southstage namen op die vrijdag
de donderdag en zondag hebben wel echt grote subs die prima kunnen headlinen, de vrijdag (nog) niet
is niet echt de sterkste headline combi en de vrijdag is een moeilijk te verkopen dag
ontbreken natuurlijk ook nog 2 grote southstage namen op die vrijdag
de donderdag en zondag hebben wel echt grote subs die prima kunnen headlinen, de vrijdag (nog) niet
Is de capaciteit van het VIP deck niet gewoon best laag? Denk niet dat dat een goede indicator is voor hoe goed de kaartverkoop gaat. Ik heb er zelf ook aan zitten denken maar weet eerlijk gezegd niet meer waarom toch niet voor gekozen (volgens mij vanwege parking wat alleen een meerwaarde was als je 1 dag kwam of op en neer moest). En ik ben echt geen rijke stinkerd ofzo, maar met die BTW verhoging die er waarschijnlijk aan komt snap ik wel dat mensen ''dan maar de duurdere variant pakken voor meer luxe, nu het nog kan''.