Lorde

Long shot, maar ik probeer het toch even:
Ik heb samen met mijn beste vriendin Rebecca tickets voor de show overmorgen in Vorst. Rebecca is normaal chauffeur van dienst, maar door een recente spoedoperatie (appendicitis) mag ze nog niet rijden & kan ze ook niet ver wandelen. Trein is dus ook geen optie, en ikzelf heb geen rijbewijs.

Mocht er iemand zijn die ons kan meenemen van en terug naar Gent... dat zou ons probleem oplossen en van jou onze held maken :-). Stuur gerust DM als er een regeling te treffen valt.

Update: voor het heengaan hebben we al een oplossing, haar vader ziet het zitten om ons te voeren. We zoeken dus enkel nog vervoer in het terugkeren van Vorst naar Gent (Wondelgem eigenlijk om precies te zijn)
Heb je al een oplossing? Ik ga alleen dus wil wel heen en terug rijden, dan heb ik ineens gezelschap en ben van Gent

Benieuwd of een midden dertiger als ik er me oud zal voelen morgen.
Als het hetzelfde is als gisteren 100% ja. Ik had ook een ouder, meer yuppen publiek verwacht maar dit was qua leeftijd minstens even jong als bij Olivia Rodrigo.

Maar wat een show hé. Niet dé euforie die Primavera Sound 2022 had, wat wil je ook na 2 jaar binnen zitten met covid, maar wat betreft productie echt onovertroffen. Wat een bangers heeft ze ook, 'Green Light' is zo'n oerkracht.

• Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: mattman en Steve
Ik ben bij best wat concerten in de AFAS geweest maar ik heb daar nooit zulke visuals gezien als vanavond. Wat een show!

(echt heel erg jammer dat we Liability niet te horen kregen vanavond, maar een waardige vervanger, dat wel)
Kan wedijveren met Tame Impala ja, maar dan zonder lasers. Mooie productie en vermakelijke popshow.
Ik ben maandag geweest en ik dacht dat Liability met dat voorafgaande praatje wel standaard was. Op de ene andere keer dat ik haar zag, ging het exact hetzelfde als in de AFAS maandag.

Benieuwd of een midden dertiger als ik er me oud zal voelen morgen.
Midden 40-er en ik kan bevestigen: voelde me best oud ja haha. We stonden echter vrij ver naar achteren en toch hier en daar wel wat 30- en 40-plussers gespot.

• Leuk
Waarderingen: mattman
Onlangs bij Mac DeMarco, wat ik nooit had verwacht, op mijn 39 me al zeer oud gevoeld. Het kan snel gaan.
Alex G in de AB was ook serieus even schrikken, en ik ben nog een twintiger. Kijk alleszins erg uit naar morgen!

Veel plezier iedereen vanavond! Duimen voor 'A World Alone' als extraatje in de setlist! Zin in! 🤞 :love:

• Leuk
Waarderingen: daily
Zegt niet altijd iets, maar boekers Pkp waren gisteren aanwezig. (alle ja, ook nog Live Nation volk, het is maar hoe je het wil interpreteren)

Broadcast the boom, boom, boom, boom. And make them all dance to it.

Erg goede show hoor. Publiek was aan, de show was nog aaner. Die laatste plaat kwam ook echt mooi tot leven en als je 'm zo hoort denk ik, die is zo slecht nog niet.

Broadcast the boom, boom, boom, boom. And make them all dance to it.

Erg goede show hoor. Publiek was aan, de show was nog aaner. Die laatste plaat kwam ook echt mooi tot leven en als je 'm zo hoort denk ik, die is zo slecht nog niet.
Ik vind Virgin echt een goede plaat, maar live was ze nog veel sterker. Blend ook heel mooi in met het oudere werk vind ik.

• Geweldig
Waarderingen: swissepfan

Users who are viewing this thread