Lorde

Volgens mij gaat de show in zaal nog beter zijn dan de festivalshow. Al diverse fragmenten gezien via youtube van haar huidige zaaloptredens van haar recente
US Tour en altijd wel indrukwekkend hoe innovatief ze is. Blijkbaar ook goed gekeken naar Talking Heads want dansers dansen niet alleen maar brengen
ook attributen mee.

• Leuk
Waarderingen: spongebobsong
Via wachtlijst van een goede vriendin toch nog een ticketje Lorde in Vorst kunnen kopen. Dat bespaart me een reisje Luxemburg begin september. Heel benieuwd hoe sterk de show zal zijn. En gelukkig nu een normale prijs, geen platinum prijs nonsens.

Long shot, maar ik probeer het toch even:
Ik heb samen met mijn beste vriendin Rebecca tickets voor de show overmorgen in Vorst. Rebecca is normaal chauffeur van dienst, maar door een recente spoedoperatie (appendicitis) mag ze nog niet rijden & kan ze ook niet ver wandelen. Trein is dus ook geen optie, en ikzelf heb geen rijbewijs.

Mocht er iemand zijn die ons kan meenemen van en terug naar Gent... dat zou ons probleem oplossen en van jou onze held maken :-). Stuur gerust DM als er een regeling te treffen valt.

Update: voor het heengaan hebben we al een oplossing, haar vader ziet het zitten om ons te voeren. We zoeken dus enkel nog vervoer in het terugkeren van Vorst naar Gent (Wondelgem eigenlijk om precies te zijn)

Ik ben bij best wat concerten in de AFAS geweest maar ik heb daar nooit zulke visuals gezien als vanavond. Wat een show!

(echt heel erg jammer dat we Liability niet te horen kregen vanavond, maar een waardige vervanger, dat wel)

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en JP5
Ik ben bij best wat concerten in de AFAS geweest maar ik heb daar nooit zulke visuals gezien als vanavond. Wat een show!

(echt heel erg jammer dat we Liability niet te horen kregen vanavond, maar een waardige vervanger, dat wel)

Wat een consternatie ook op het eind, ik dacht minstens dat Charli XCX de zaal in kwam wandelen ☺️

• Haha
Waarderingen: cider
Ik ben gisteren niet naar Lorde geweest 🥲, maar wel mijn dochter daar opgehaald. Ze was laaiend enthousiast, ook over de uitgelaten sfeer in het publiek.
Gemengde emoties buiten bij Afas Live. De massa die uit de Ziggo Dome kwam was nog vol van Jamiroquai. De Ajacieden die hun verdriet aan het verdrinken waren hadden minder lol.

Het was erg goed. Geweldig energieke show en inderdaad, wat een connectie met het (vrij jonge) publiek. Blij dat ik erbij kon zijn (met dank aan @Rikkie!).

• Leuk
Waarderingen: JP5

Users who are viewing this thread