Bospop 2026

Goed, na de lichte teleurstelling om Neil Young maar de focus op wat nog wél mogelijk is.

ZZ Top lijkt een inkopper. En verder doen Lenny Kravitz en Skunk Anansie volgende zomer ook festivals. Dus er zijn zeker nog mogelijkheden voor mooie headliners voor Bospop.

Goed, na de lichte teleurstelling om Neil Young maar de focus op wat nog wél mogelijk is.

ZZ Top lijkt een inkopper. En verder doen Lenny Kravitz en Skunk Anansie volgende zomer ook festivals. Dus er zijn zeker nog mogelijkheden voor mooie headliners voor Bospop.
Skunk Anansie staat al in Eindhoven. Streep die maar door.

Ben wel benieuwd of de #bospopcamping/camperterrein eerder wordt open gesteld voor Neil Young bezoekers en Bospop bezoekers. Wellicht dat Bospop met dat stukje info komt.

Ben wel benieuwd of de #bospopcamping/camperterrein eerder wordt open gesteld voor Neil Young bezoekers en Bospop bezoekers. Wellicht dat Bospop met dat stukje info komt.
Verwacht het niet. Dat is een compleet ander evenement, toevallig op het terrein van. Maar het is los van Bospop.

Dat zou geweldig zijn, maar daar die dragen geen dag (35k tickets). Dus daar zou dan een sterk dagprogramma bij moeten.
Ik zou ze op het moment toch niet kleiner inschatten dan Snow Patrol, en al helemaal niet kleiner dan The Black Keys. Dus het zou in mijn ogen gerechtvaardigd zijn ;)

Ik zou ze op het moment toch niet kleiner inschatten dan Snow Patrol, en al helemaal niet kleiner dan The Black Keys. Dus het zou in mijn ogen gerechtvaardigd zijn ;)
Fair point! Had even niet meer op mijn netvlies dat TWOD ook de Ziggo Dome voltrekken.

• Leuk
Waarderingen: ChrisV
The War on Drugs trouwens ook een optie als Head voor bospop?
Zeker een optie om eens te boeken, ook als headliner gewoon. Maar ze zitten de vrijdag van Bospop nog in Portugal. Dus dat zou alleen de zondag open laten en daar hebben we meerdere waarschijnlijkere gegadigden, zoals Lenny Kravitz.

• Leuk
Waarderingen: Bart1981
Zeker een optie om eens te boeken, ook als headliner gewoon. Maar ze zitten de vrijdag van Bospop nog in Portugal. Dus dat zou alleen de zondag open laten en daar hebben we meerdere waarschijnlijkere gegadigden, zoals Lenny Kravitz.
TWOD voor Lenny dan? TWOD is sowieso het beste tijdens ondergaande zon.

Dat zou mooi zijn, maar ik gok voor Bospop een niet te betalen bovenkant van de poster. Ik denk dat beiden qua gage voor Bospop op headliner niveau zitten

• Leuk
Waarderingen: Bart1981
Jammer voor Bospop maar ik snap het wel als je de prijzen zo ziet. 140 Euro 😒.
En door dan maar... Lenny Kravitz en ZZ Top. Ook dikke prima. Doen dan maar de Pet Shop Boys en OMD er ook nog bij!

Users who are viewing this thread