Top 2000

Afgelopen feestdagen zalig genoten van de koude kermis dat het Top 2000-café heet.

Is het overigens snobby om te cringen wanneer iemand "The Sound of Silence" van Disturbed als mooiste nummer ooit kiest in plaats van de versie van Simon en Garfunkel? Ik snap die populariteit van eerstgenoemde echt niet.

• Leuk
Waarderingen: Chiel en Paddy
Afgelopen feestdagen zalig genoten van de koude kermis dat het Top 2000-café heet.

Is het overigens snobby om te cringen wanneer iemand "The Sound of Silence" van Disturbed als mooiste nummer ooit kiest in plaats van de versie van Simon en Garfunkel? Ik snap die populariteit van eerstgenoemde echt niet.
Volgend jaar komt de remix boven het origineel binnen en die is nog erger.

Leuk voor Tim Op het Broek dat hij onderdeel is van het team. Vond hem bij KINK altijd een erg fijne dj. Sterker nog, sinds Jasper en Tim daar weg zijn luister ik het vrij weinig meer helaas.
Ja dat waren 2 fijne dj's
Kink is nog steeds fijn hoor

Jammer dat Ruud de Wild nog steeds op die dominante plek zit. Dan gaat het niet over de muziek, maar over randzaken.
Vind ik eigenlijk ook de enige dissonant in het hele dj-team, jammer. Wel weer zin om te volgen, blijft een mooie traditie!

Leuk voor Tim Op het Broek dat hij onderdeel is van het team. Vond hem bij KINK altijd een erg fijne dj. Sterker nog, sinds Jasper en Tim daar weg zijn luister ik het vrij weinig meer helaas.
Jep en Michiel Jurrjens. Al moet ik zeggen dat ik er niet minder door ben gaan luisteren, maar jammer is het wel.

Vind ik eigenlijk ook de enige dissonant in het hele dj-team, jammer. Wel weer zin om te volgen, blijft een mooie traditie!

Jep en Michiel Jurrjens. Al moet ik zeggen dat ik er niet minder door ben gaan luisteren, maar jammer is het wel.
Ik kan het cynisme van De Wild wel waarderen eigenlijk.

Als je eenmaal Ruud de Wild hebt overleefd, dan is het daarna wel de rest van de dag feest met alle dj’s die daarna nog komen. Heb er weer zin in en zorg tijdens Ruud de Wild wel gewoon dat we wat eerder aan het avondeten zitten en daardoor een deel kunnen overslaan.

Zondag begint ook weer de top2000 quiz op tv!

• Leuk
Waarderingen: InsaniTiny en Oasiss
We kunnen al wel stemmen op die stiekem iets leukere lijst!

Ik heb toch echt liever de top2000 als ik er zo even doorheen scroll. Met de zoekfunctie zie ik dan wel wat meer van mijn hoek van metal, maar dat weegt niet op tegen de rest van de lijst waar ik gewoon niks mee heb...

Ik heb bij de top2000 altijd verheuging, op dag 2 denk ik dan, wat een meuk, en na verloop van tijd wordt het toch wel weer leuk!

Hier geen Ruud de Wild fans begrijp ik haha. Ik vond Gijs Staverman veel erger. Die doet nu iets anders?

• Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit
Ik heb bij de top2000 altijd verheuging, op dag 2 denk ik dan, wat een meuk, en na verloop van tijd wordt het toch wel weer leuk!

Hier geen Ruud de Wild fans begrijp ik haha. Ik vond Gijs Staverman veel erger. Die doet nu iets anders?

Het probleem bij Ruud de Wild (voor mij) is dat hij zo ongeïnteresseerd klinkt, heel vaak "uhhhh" en er niks van af lijkt te weten.

Users who are viewing this thread