Rock Werchter 2026

Dus wat, als sub voor Mumford? Prodigy krijgt gewoon het Iggy Pop plekje denk ik. Perfect voor ze.
Ik geloof er niet in. Die hadden een headline plek op Graspop maar is niet doorgegaan, staan op elk ander kleiner festival als headliner. Ze als sub hebben is goed, ze in die tent steken is een mirakel.
Ik hou dus geen rekening met een andere act voor M&S en ga dus niet hetzelfde spelletje als vorig jaar en het jaar ervoor spelen. 'Daar komt zeker nog iets tussen' en uiteindelijk nada.

Maak jezelf niets wijs Matt. In deze fase kondigen ze geen Barn heads los aan. En indien ze het wel doen zijn ze zo hot als iets.
Ik geloof dat er maar 3 barn heads een eigen aankondiging kregen in het verleden?

Kregen niet alle Barn headliners in ‘23 een losse aankondiging (Iggy Pop, Fred Again.., Rosalia en Editors)?

Kan met the Prodigy best wel weer eens zo’n scenario zijn, lijkt me.

Ik mag niet hopen dat The prodigy die al hartstikke ver over hun toppunt heen is en waarvan de frontman weg is een van de headliners is op Rock Werchter. Dat zou diep bedroevend zijn.
1763559641413.png

als je ziet dat ze op de graspop leak van vorig jaar al op dezelfde hoogte gezet werden als de north HL's (en waar mogelijk met het oog op dit jaar dat niet doorgegaan is?) Dan staan ze op werchter, waar ze veel beter passen, mogelijk toch wel mee als headliner..

Kregen niet alle Barn headliners in ‘23 een losse aankondiging (Iggy Pop, Fred Again.., Rosalia en Editors)?

Kan met the Prodigy best wel weer eens zo’n scenario zijn, lijkt me.
Enkel Iggy niet. Maar Fred en Rosalia waren wel onder de noemer 'hot'. En Editors en Werchter dat is een huwelijk.

• Leuk
Waarderingen: JP5
Ik pleit wel echt voor het Boomer Festival. Rock Werchter groeit veel te veel naar een dertien in een dozijn popfestival (dance, hiphop, pop schaar ik er voor het gemak allemaal onder), terwijl Graspop de halve line-up vult met metalcore of fossielen, die na elke 2 nummers aan de zuurstof moeten.

Doe mij dus maar gewoon het Boomer Festival met acts als Kings of Leon, Snow Patrol, Pixies, Pearl Jam, The Cure, Volbeat, Iron Maiden, Disturbed, Billy Talent, Radiohead, Tom Odell, Queens of the Stone Age, Keane, The War on Drugs, Placebo, Devin Townsend, Ayreon, Amon Amarth, Alter Bridge etc. etc. etc.

Ja, honderd procent.
Vóór Mumford & Sons ?
In het daglicht !?

We zijn hier al jaren aan het zeggen dat The Prodigy niet meer naar Werchter zal komen omdat hun ego te groot is voor iets minder dan een headlineslot en dan zouden ze wel komen om in het daglicht voor Jo met de Banjo te spelen ?

Ik pleit wel echt voor het Boomer Festival. Rock Werchter groeit veel te veel naar een dertien in een dozijn popfestival (dance, hiphop, pop schaar ik er voor het gemak allemaal onder), terwijl Graspop de halve line-up vult met metalcore of fossielen, die na elke 2 nummers aan de zuurstof moeten.

Doe mij dus maar gewoon het Boomer Festival met acts als Kings of Leon, Snow Patrol, Pixies, Pearl Jam, The Cure, Volbeat, Iron Maiden, Disturbed, Billy Talent, Radiohead, Tom Odell, Queens of the Stone Age, Keane, The War on Drugs, Placebo, Devin Townsend, Ayreon, Amon Amarth, Alter Bridge etc. etc. etc.
waar kan ik een kaartje kopen :love:

Wat een verschrikking. Wat een verspilling van een headliner.
Bij Graspop was dat nog iets anders. Kon perfect na de grote headliner als feest afsluiter komen met die 2 podia naast elkaar en voor hun was het iets vernieuwend geweest.

Op Werchter zou de Barn het best zijn of als danceaflsuiter. Maar dat laatste doen ze niet echt meer. Ik denk (vrees) dat ze voor M&S zullen staan.

Vóór Mumford & Sons ?
In het daglicht !?

We zijn hier al jaren aan het zeggen dat The Prodigy niet meer naar Werchter zal komen omdat hun ego te groot is voor iets minder dan een headlineslot en dan zouden ze wel komen om in het daglicht voor Jo met de Banjo te spelen ?
Ja.

Het festival gaat met Moby en The Cure (zeer zeker wel een Werchter band) veel beter eindigen dan hoe het festival dit jaar moest eindigen, waar 2 many Dj's de boel moest redden.
Vond vorig jaar zaterdag meer dramatisch, zondag mij rot geamuseerd en vond Olivia, Goose, foster the people en pommlien aangenaam goed met 2 many dj's uiteraard

• Leuk
Waarderingen: JelleCa en BeWario

Er zijn ook een heleboel bands en artiesten die nu hip zijn en ook gewoon goed. Hoef je echt niet alle bejaarden uit het verzorgingshuis op het podium te zetten.

• Leuk
Waarderingen: Paddy
Deftones verkoopt wel gewoon vlotjes Vorst uit en Sum41 een ING Arena. Dat zie ik The Prodigy toch al lang niet meer doen.
geen vergelijking...Deftones heeft de laatste 10 jaar bijna niet in Nederland en Belgie gestaan...The Prodigy bijna jaarlijks....

En na 3 edities komt er geen kat meer, omdat er 0,0 variatie is.

Users who are viewing this thread