Pukkelpop 2026

Echt? Iig niet van pers. In Nederland las ik een twee sterren review, in België ook niet veel hoger dan drie.
M'n algoritme op TikTok stuwde me een tijdje terug richting filmpjes over het concert en die waren constant zeer positief.

Plus idd, snel uitverkocht. Gek, want denk dat ze enkele jaren geleden in zalen als de AB stond.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Dit zou dan wel de kans dat ze op pukkelpop komt verkleinen(?)

Bijlagen

• Screenshot_20251118_123253_Instagram.jpg
    Screenshot_20251118_123253_Instagram.jpg
    275,2 KB · Weergaven: 64
Morgen wellicht een pak namen van Cabaret vert festival (20 tem 23 augustus 2026) die altijd enkele internationale namen deelt met Pukkelpop.

Noteer Caribou ook maar. Zijn in de buurt. Hopelijk deze keer geen 20min Sun in set van een uur.
Is die al ergens aangekondigd in augustus? Brengt binnenkort ook onder Daphni een album uit. Maar als hij komt, dan liefst onder Caribou live. Leuke naam!

Is die al ergens aangekondigd in augustus? Brengt binnenkort ook onder Daphni een album uit. Maar als hij komt, dan liefst onder Caribou live. Leuke naam!
Heb me vergist. Was een datum in juni. Maar vermoed wel dat hij dan ook in de buurt zal zijn.

Morgen wellicht een pak namen van Cabaret vert festival (20 tem 23 augustus 2026) die altijd enkele internationale namen deelt met Pukkelpop.
¿El nuevo logo de Cabaret Vert en Facebook podría estar haciendo alusión a Justice? Aunque, pensándolo bien, todos creían que el logo azul del año pasado era de Jack White, y no lo era.

Verkeerde taal, sorry!

Zou het nieuwe Facebook-logo van Cabaret Vert een verwijzing naar Justice kunnen zijn? Alhoewel, nu ik erover nadenk, dacht iedereen dat het blauwe logo van vorig jaar van Jack White was, maar dat was het niet.

• Haha
Waarderingen: Kachelle
Verkeerde taal, sorry!

Zou het nieuwe Facebook-logo van Cabaret Vert een verwijzing naar Justice kunnen zijn? Alhoewel, nu ik erover nadenk, dacht iedereen dat het blauwe logo van vorig jaar van Jack White was, maar dat was het niet.
Cabaret Vert teaset niet of geeft geen hints. Deze week (vandaag?) wel een drop van de meest belangrijke namen wellicht meer dan 20 dus dat geeft dan al een goed idee voor Pukkelpop. Op fb worden volgende namen geciteerd: Deftones, Purple Disco Machine, Turnstile, Amyl and the sniffers, Justice, Pulp.

Users who are viewing this thread