Rock Werchter 2026

Als Lorde aangekondigd gaat worden dan zullen de WhatsApp groepen wel vollopen met berichten van mensen die gehypt zijn

Past muzikaal en qua doelpubliek beter, en net daarom doen ze dat niet om mensen een combi- in plaats van een dagticket te doen kopen.
En het moet maar passen in de tourschema's he.

Werchter zou niet voor het eerst net zo goed 2 totaal verschillende acts na elkaar zetten.

Moby zijn muziek was zeker na Play nergens weg te slaan, van de radio en verschillende reclamespots tot Hollywoodblockbusters... nu niet Taylor Swift maar toch ook alles behalve niche-muziek.
Was in 2003 eigenlijk de echte headliner van zijn dag, en niet Massive Attack. Moby had een overvolle weide, Massive Attack een erg lege.

Als Lorde aangekondigd gaat worden dan zullen de WhatsApp groepen wel vollopen met berichten van mensen die gehypt zijn
Grappig hoe dat verschilt.

ik zou een gat in de lucht springen van bv TWOD , Jack White of David byrne, maar bij Lorde gaat er amper een belletje rinkelen. Ik kan oprecht alleen 'Royals opnoemen. En nee ik bedoel niet; WIE?? HUH??? WAAROM??? Lorde zou nu bij mij de minste naam uit alle bekendmakingen zijn.
Maarr als ze ertussen komt te staan ga ik het eens goed inluisteren ;) Het is zo'n artiest waar ik waarschijnlijk veel meer van ken, maar gewoonweg niet in mijn hoofd heb zitten.

Een naam als Lorde mis ik nog wel een beetje.

Maarrrr blij met wat er ligt tot nu toe. The xx, Gorillaz, The Cure 3 must-sees. Moby een 'ook leukje'. Twee namen om van weg te rennen. Goede balans tot nu toe.

• Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: JP5, Joslittel en nooley
Ook hier: leeftijd?

Vraag me af hoe de 'Waar is de ROCK???' mensen reageren op een notoire niet-rock naam als Moby.
Zitten toch al aan de helft van de likes dat M&S hebben verzameld op een week na een uur op FB.
Maar 1 keer 'just call it Pop Werchter' gelezen.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Zitten toch al aan de helft van de likes dat M&S hebben verzameld op een week na een uur op FB.
Maar 1 keer 'just call it Pop Werchter' gelezen.
De grootste grap zijn de mensen die blijven roepen op weeral Foo Fighters en SOAD (en limp bizkit).

Wat een stelletje boomers hier 🤭
Kan goed zijn, maar dat is toch ook logisch niet? Iedereen van 30+ kent Moby! Lorde en TOP kennen ze gewoon minder. Het heeft zelfs weinig met rock of geen rock te maken. Bij Moby kennen ze elk nummer van de set.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel

Users who are viewing this thread