Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zal met de leeftijd te maken hebben zeker? ;-) The Cure en Moby spreken duidelijk wel een bepaald type festivalganger aan denk ik, dus gewoon een goede combo.
Waanzinnige show in Sportpaleis vorig jaar, zeker geen straf om hem nog eens te zien. Buiten 21Pilots en Mumford elke naam een voltreffer tot nu toe voor mij.
Voor mijn gevoel is Moby ook meer een niche-act die het Sportpaleis wel weet te vullen, maar desondanks niet de grootste naam is qua bekendheid. Geen idee of dat logisch klinkt, maar in m'n hoofd is dat het wel.
Prima boeking zo met The Cure! Niet een enorme fan verder, maar goed, het lijkt erop dat ik Werchter met deze bovenkant toch wel ga overslaan.
Moby een super naam natuurlijk, maar zoals anderen vind ik het ook onbegrijpelijk dat ze voor The Cure staan. Moby festivalafsluiter zou véél logischer zijn.
Moby een super naam natuurlijk, maar zoals anderen vind ik het ook onbegrijpelijk dat ze voor The Cure staan. Moby festivalafsluiter zou véél logischer zijn.
Goh ja, je weet niet wat die acts allemaal verlangen natuurlijk. Moby lijkt me niet te touren met een stevige productie, The Cure zal wel wat bij hebben van schermen/licht.