Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Moby zijn muziek was zeker na Play nergens weg te slaan, van de radio en verschillende reclamespots tot Hollywoodblockbusters... nu niet Taylor Swift maar toch ook alles behalve niche-muziek.
Moby zijn muziek was zeker na Play nergens weg te slaan, van de radio en verschillende reclamespots tot Hollywoodblockbusters... nu niet Taylor Swift maar toch ook alles behalve niche-muziek.
ik zou een gat in de lucht springen van bv TWOD , Jack White of David byrne, maar bij Lorde gaat er amper een belletje rinkelen. Ik kan oprecht alleen 'Royals opnoemen. En nee ik bedoel niet; WIE?? HUH??? WAAROM??? Lorde zou nu bij mij de minste naam uit alle bekendmakingen zijn.
Maarr als ze ertussen komt te staan ga ik het eens goed inluisteren Het is zo'n artiest waar ik waarschijnlijk veel meer van ken, maar gewoonweg niet in mijn hoofd heb zitten.
Maarrrr blij met wat er ligt tot nu toe. The xx, Gorillaz, The Cure 3 must-sees. Moby een 'ook leukje'. Twee namen om van weg te rennen. Goede balans tot nu toe.
Kan goed zijn, maar dat is toch ook logisch niet? Iedereen van 30+ kent Moby! Lorde en TOP kennen ze gewoon minder. Het heeft zelfs weinig met rock of geen rock te maken. Bij Moby kennen ze elk nummer van de set.