Graspop Metal Meeting 2026

spijtig dat Graspop geen kids-tickets voorziet.

ik zou zondag graag met de oudste (6 tegen dan) EC gaan kijken maar 130 euro voor 1 band en wrs nog een uur of 2 botsauto's is wat veel.

Met wat geluk vindk nog iemand die donderdag mee wenst te gaan. dan koop ik een combi - die ik hopelijk nog van die persoon zijn arm krijg - en kan ik die dagelijks wisselen van (momenteel)John Doe - de vriendin - lichtelijk verplicht meekomende beste vriend tot zoonlief.

Vriendin en vrouw zijn toch dezelfde persoon hoop ik? Of bedoelt u gewoon een vriendin? (Zoals ik het ook altijd aangeleerd heb, maar tegenwoordig is uw "mijn vriendin" uw lief in feite). Allee ja als dat niet zo is not my business eh maar euh ... Ik wou zeggen neem ze mee maar als dat niet dezelfde persoon is ... 😅. Maar uw zoon zou ik zeggen , neem hem mee. Geen schoner cadeau hadden mijn ouders mij kunnen geven
What happens on graspop, stays on graspop.

• Leuk
Waarderingen: won666
Vergeet niet dat de meeste boekingen al 1,5 tot 2 jaar vantevoren bekend zijn. En met het uitgebreide netwerk van Live Nation en Graspop zullen ze echt niet wakker liggen van 1 gemiste headliner. En vergeet niet; dit kan ook gewoon het plan zijn in overleg met de bewuste band
En het kan ook natuurlijk gewoon het plan van GMM zelf zijn - om over een paar maanden met wat vers nieuws te komen om de interesse en kaartverkoop te stimuleren...

• Leuk
Waarderingen: won666
Ik wil graag een officiële klacht indienen tegen AI-tools die mensen blij maken met een dooie mus.
..

Dat gezegd zijnde.
..

Als pakweg Ghost of Gojira exclusief te boeken zouden zijn zoals Machine head, wat is dan net weer het probleem met Rammstein? Ze gingen niet touren, maar dat lijkt me net het exclusief gegeven. En geen idee of die meer zouden kosten dan pakweg tool?

Mij lijkt "Rammstein is een stadionband" een raar argument. "Voor geld danst den beer" dus zie niet waarom het Till zou moeten boeien voor hoeveel volk ze spelen zolang de centen er maar liggen..

Maar uiteraard gaan ze niet komen 🙃
1. Rammstein is wel een paar categories duurder. Machine Head en Gojira zijn niet de duurste bands lijkt mij. Graspop heeft niet een oneindig budget.
2. Productie: Rammstein zou dan zijn productie moeten aanpassen om te passen op Graspop. Dat is niet enkel een vuurpotje minder. Betekent de totale show opnieuw uitdenken. Dat gaan ze niet doen enkel voor Graspop.

spijtig dat Graspop geen kids-tickets voorziet.

ik zou zondag graag met de oudste (6 tegen dan) EC gaan kijken maar 130 euro voor 1 band en wrs nog een uur of 2 botsauto's is wat veel.

Met wat geluk vindk nog iemand die donderdag mee wenst te gaan. dan koop ik een combi - die ik hopelijk nog van die persoon zijn arm krijg - en kan ik die dagelijks wisselen van (momenteel)John Doe - de vriendin - lichtelijk verplicht meekomende beste vriend tot zoonlief.
Bewust dat ze dat niet doen.

• Leuk
  • Verdrietig
Waarderingen: nikita en Lars.
Maar als je bij 108 aangekondigde bands nog niet overtuigd bent en je weet dat er geen mega stadion act gaat komen. Dan gaat die laatste band het toch niet meer doen?
Ik heb geen mega stadion act nodig. Een paar leuke extra AFAS Live/013 bands zou al voldoende zijn.

Ik heb echter al een kaartje om andere redenen maar puur op de lineup had ik nu denk ik ook nog geen kaartje gekocht hoor. Maar een lineup van ''best aardig'' kan met 2 a 3 bands die helemaal mijn ding zijn meteen een ''vette lineup'' worden.

• Leuk
Waarderingen: Piebe71
Dropkick Murphys thursday headliner? So far they announced shows only in August, but few minutes ago they've announced show on June 26 in London with Offspring, Pennywise, Pup and Destroy Boys

• Leuk
Waarderingen: saurus
spelen kleinere zalen dan limp bizkit en within temptation, lijkt mij nu niet de missende band, maar moest plan A wegvallen kan er veel natuurlijk

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Users who are viewing this thread