Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het hele topic staat dagelijks vol met repetitieve, ondoordachte, irrelevante, vergezochte, twijfelachtige, nietszeggende onzin, en dat is precies waar je moe van wordt..?
Het hele topic staat dagelijks vol met repetitieve, ondoordachte, irrelevante, vergezochte, twijfelachtige onzin, en dat is precies waar je moe van wordt..?
Voor mij is het normaal gesproken ook vooral kijken naar de headliners, dus kan dat wel begrijpen. Al is dat bij de zaterdag veranderd in “wat staat er op de jupiler stage” sinds de laatste paar jaar. Dat is echt een fijne verandering!
Voor mij is het normaal gesproken ook vooral kijken naar de headliners, dus kan dat wel begrijpen. Al is dat bij de zaterdag veranderd in “wat staat er op de jupiler stage” sinds de laatste paar jaar. Dat is echt een fijne verandering!
Maar als je bij 108 aangekondigde bands nog niet overtuigd bent en je weet dat er geen mega stadion act gaat komen. Dan gaat die laatste band het toch niet meer doen?
Maar als je bij 108 aangekondigde bands nog niet overtuigd bent en je weet dat er geen mega stadion act gaat komen. Dan gaat die laatste band het toch niet meer doen?
Het weekend is voor mij vanwege m'n werk al uitgesloten, maar Gojira als headliner op donderdag heropent waarschijnlijk wel de gesprekken over een dagticket.
Ik ga alleen op donderdag en ik heb Limp al drie keer gezien en Megadeth één keer, dus een grote headliner die ik nog niet heb gezien, zou erg aantrekkelijk zijn
In het geval van dagtickets is het wel een iets ander verhaal inderdaad. Was nog even niet bij mij opgekomen. Zat puur aan de combi's te denken. My bad.
In het geval van dagtickets is het wel een iets ander verhaal inderdaad. Was nog even niet bij mij opgekomen. Zat puur aan de combi's te denken. My bad.
Geen probleem uiteraard, maat! Verder heb je wel een punt natuurlijk dat als 108 aangekondigde bands je niet een ticket laat overwegen, dan is het waarschijnlijk gewoon je festival niet. Of in elk geval niet je jaar.