Ik ben naar … geweest en het was …

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ron
  • Startdatum Startdatum
Turnstile AB > Turnstile AFAS

Maar wel heel coole show. Andermaal een geweldig High Vis die al vroeg veel volk lokten.
Om een paar Britten te quoten: “High Vis was magnificent mate, but the band in the middle, they were weird”. Akkoord. Meer ga ik daar niet over zeggen.

Turnstile weer op hoog niveau. Heel coole visuals. Meermaals kiekevel. Hoe heel die massa weer uit de bol gaat. Maar was nog niets vergeleken met de AB.

Turnstile inderdaad geweldig. Vanaf de eerste drop van Never Enough verandert gewoon die hele zaal in een deinende zee van mensen. Wat een band.

High Vis ook goed. The Garden is in alle jaren dat ik concerten bezoek het állerslechtste wat ik heb gezien...
The garden was mij een partijtje appart. Geen idee wat ik er van moet vinden. Lekkere beats wel.

Voorprogramma's geskipt, ik gunde mezelf nog even een uurtje slaap.

Maar Turnstile, wat vet! Ook helemaal achterin de zaal zagen we mensen los gaan. Geen oeverloos geklets in het publiek. Een energiebom van 1,5 uur!

• Leuk
Waarderingen: DanielNedelko en Pommer
Heerlijk om te lezen dat een hardcoreband als Turnstile zoveel totaal ander volk kan trekken. Misschien volgend jaar wel de meest populaire hardcoreband ooit.

Pfoe. Ik zit doorgaans helemaal niet in deze hoek maar keek stiekem toch wel het meest uit naar deze show over het hele jaar gezien.

Elk nummer was raak. Wat een energie in de band en samen met het publiek was het echt fenomenaal, één van de leukste shows die ik dit jaar heb gezien. Samen met High Vis sowieso echt een topavond. The Garden was inderdaad braderie muziek. Mijn God wat kut.

Aangezien ik nog te hyper ben om te kunnen slapen, toch alvast wat woorden kunnen vinden.

Het was voor mij de eerste keer Turnstile, ben ook nog niet heel lang fan (van Glow On een aantal nummers geluisterd en vanaf Never Enough een beetje obsessed geraakt). Uiteraard wel veel gehoord en gezien over hun liveshows, dus de verwachtingen waren hoog gespannen.

High Vis helaas gemist en The Garden had ik mogen willen dat ik dat gemist had, wtf was dat... maar goed vanaf de eerste noten van Never Enough veranderde de zaal in een kolkende massa, zoals hierboven al wordt omschreven. Ik wil niet al te veel spoilen qua setlist, maar bij het 2e nummer stond ik al in de eerste moshpit, terwijl ik toen nog best ver naar achter stond. En dat hield eigenlijk niet meer op anderhalf uur lang. Later ook nog meer naar voren gegaan en het was prachtig om te zien hoe iedereen op z'n eigen manier los ging, de één was aan het moshen, de ander aan het springen, weer een ander was stond halve balletmoves te doen en de hele zaal brulde alles mee. Bij Look Out For Me had ik ook even zo'n momentje die me later deed denken aan de tijd toen ik nog naar hardstyle feesten ging en nog aan de geestverruimende middelen zat. Als dan m'n favoriete nummer kwam, kon ik daar zo intens van genieten en op los gaan, arm in arm met onbekende mensen naast me. Nouja dat was nu dus ook, maar nu met alleen 3 biertjes op;) overigens was het denk ik ook op een hardstyle feest dat ik voor het laatst zo bezweet uit een zaal kwam lopen😂

Nou het moge duidelijk zijn, van begin tot eind genoten en dat gaat ook nog wel even blijven hangen denk ik. Zelden zo'n sfeer meegemaakt en geweldige live band in actie gezien.

Ook wel heel blij dat ik ze nog in de AFAS heb gezien (sowieso één van de fijnste locaties). Ja zeker zijn ze klaar voor grotere zalen en hoge spots op festivals, maar ben bang dat de magie dan toch iets minder is. Maar ik laat ze graag het tegendeel bewijzen.

Laatst bewerkt:
Ik was ook aanwezig, geweldige show! Maar ik vond het ook leuk om te zien hoe groot het leeftijdsverschil is in het publiek

Wat een gekkenhuis gister bij Turnstile. Drijfnat naar huis. Wat een gekkenhuis.

Ik vond The Garden trouwens niet zo erg als de meesten hier, maar t voorprogramma had wel andersom.gemogen.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel

Users who are viewing this thread