Ik herinner mij die Groezrock nog goed hahaha.Een like voor de line up maar niet voor Deftones als headliner op Graspop
Ik verduidelijk
Ja gewoon Deftones ... Ik vind dat een saaie band. Als ik dan ook nog hoor van nota bene fans dat onder andere hun optredens op Groezrock 2017 en dergelijke ondermaats waren ... Ja dan vraag ik me af wat die als headliner komen doen. Dan heb ik nog liever Ghost of Bad Omens
Maar als die line up klopt, is het wel zeer sterk geboekt. Die 8ste juli is uiteindelijk een mooie line up waar ik als inwoner van Spanje zeker zelfs naar toe zou gaan. Vooral voor Foo Fighters. Met Sabrina Carpenter hebben ze een van de bekendste pop fenomenen van dit jaar, zelfs ik ken haar. En met Guns N' Roses EN Foo Fighter's hebben ze gewoon 2 sterke Rock headliners, los van Axl zijn stem. En mijn guilty please Ging Blud staat er ook
Nog een grappige anekdote trouwens. Ik was me trouwens weer goed aan het opwinden want ik las iets met Julio en dacht "Ma wa is dat nu weer voor nen onnozele paddestoel en hoe kan iets dat ik niet ken nu headliner zijn boven Foo Fighters". En toen had ik door dat Julio apparently het Spaanse woord is voor juli
Edit. Ging is Yung. Mijn auto correct doet soms raar
Ik kwam van een ander podium (Anti-Flag als ik me niet vergis) en geraakte de hoofdtent bij wijze van spreken bijna niet binnen omdat de bassen zo luid stonden dat ik gewoon achteruit geduwd werd haha.
Nuja, of dat aan Deftones lag of aan Groez (geweldig festival maar qua geluid was het toch ook niet je dat...) laat ik in het midden.
Feit is wel dat ik ze sindsdien niet meer gezien heb, wel in Vorst in februari, ben benieuwd want het geluid daar is ook niet.... vul zelf maar in lol