Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
De Golden Circle bij Robbie Williams was belachelijk groot en ramvol. Er zijn toen mensen ook gewoon weg gegaan uit die GC, omdat ze wat verder op de gewone wei een beter zicht hadden dan samengepropt aan de zijkant van de frontzone.
Zo hebben ze het toch nog nooit gedaan?
Mensen hebben al een goed plaatsje en die blijven gewoon staan.
Die van de security komen dan de bandjes in het publiek controleren, maar ja, heel erg sluitend is dat natuurlijk niet.
Sinds wanneer is wat ik zeg kritiek op jou? Yungblud is gewoon een enorme zaadboeking die ieder jaar wel in België is te vinden, dus wat dat betreft is het toch echt niet te hopen.
Zou het niet erg vinden. Heeft mij echt overtuigd met dat nieuwe album en zijn show op Rock Werchter 2025. Toen vanop een afstand bekeken, maar was een stuk beter dan mijn verwachting!
We zullen het in elk geval zien. Lijkt me sterk dat Live Nation, die normaal netjes alles gesloten houden, iets laat lekken door af te lezen via een scherm.
Tijd zal het uitwijzen. Alhoewel het qua profiel naam en spot wel zou kunnen.
Je zag iets in een agenda zei je, maar hoe dan? Je kent iemand die bij LN werkt en dan effe stout geweest als die naar het toilet was en zijn/haar PC onbewaakt achter liet?
Ik geloof er eigenlijk weinig van. Alsof ze een artiest die dit jaar behoorlijk succesvol een dag heeft geheadlined en toch best wat gedaan heeft voor het festival, zouden belonen met een spot als tweede viool in het daglicht voor Linkin Park.
Alles tegen de juiste prijs en dit lag mss al vast van voor RW25. Toen zou hij een sub-spot zeker wel aangenomen hebben, dus dat spreekt dan weer in het voordeel van de leak