Rock Werchter 2026

Dat weet ik. Ik overdreef dan ook haha. Denk dat het wel echt snel zou gaan met die twee samen en ondanks dat ze niet bij elkaar aansluiten, denk ik niet dat dat uitmaakt voor de grote fans van Sabrina Carpenter en Foo Fighters, die toch allebei met behoorlijk veel zijn
Was het helemaal met je eens. Ik was zelf ook aan het overdrijven.

• Leuk
Waarderingen: jarnemelk
Beetje grotendeels terzijde, niet? Anyways...voor full context: Tate McRae haar shows zijn enorm onderhevig aan dans en choreografie...wat betekent dat er constant een backing track loopt. Dat is geen nieuws, nagenoeg elke grote popshow met veel bewegende onderdelen heeft dat. Heeft die een foutje gemaakt? Ja. Maar..

Die zingt dus wel live over haar backtrack.
Ik blijf daar slecht op gaan. Ja ik weet dat het schering en inslag is. Maar backing track vocals… waanzinnig afknapper. Zing dan maar liever vals.

Has anyone ever seen The XX headline a show in front of a crowd as large as the one in Werchter? Don't get me wrong: they're a great band, high-quality music. But I'm kind of worried they won't work in that slot and will play to a nearly empty field. A similar situation to what happened this year on Sunday. Just with a different bad call? Am I being too negative? Wouldn't The XX be the perfect Barn Head? I'd be more interested in hearing about people's experiences than opinions.
That happened while The Cure played on Nova Rock in 2019. And they booked them again haha

Ik blijf daar slecht op gaan. Ja ik weet dat het schering en inslag is. Maar backing track vocals… waanzinnig afknapper. Zing dan maar liever vals.

Ik heb KISS gezien met en zonder backing track vocals (wie weet was elke keer wel met backing track, maar die laatste keer was er duidelijk meer backing track), doe dan toch maar met hoor... Dat was een veel betere ervaring!

• Haha
Waarderingen: napril69
Absoluut niet akkoord. Was zo blij dat Shakira destijds in het Sportpaleis na 2-3 nummers besloot toch niet meer (hoofdzakelijk) live te zingen. Anders hadden we het niet de hele show uitgehouden, wat was dat slecht zeg in het begin…

• Leuk
  • Haha
Waarderingen: Joslittel en koekroeck
Zegt trouwens ook wel iets hoe laag The Last Dinner Party staat op TRNSMT terwijl dat dus ook gewoon Groot-Brittannië is. Die zal hier dan ook geen sub staan zoals sommige hier voorstelde

• Leuk
Waarderingen: ChrisV
Ik kan mij moeilijk inbeelden dat Rosalia met dit project naar Werchter zou komen.
Als ze dit goed wil brengen, zou ze toch moeten toeren met uitgebreid symfonisch orkest in de betere zalen - beetje vergelijkbaar met wat Sigur Ros gedaan heeft?
Als Rosalia komend jaar wel festivals gaat doen, dan is ze de absolute must have. Ze stond niet in de leak van Mad Cool, maar dat zou de grootste kanshebber zijn. Dan kan Rock Werchter eigenlijk niet achterblijven.

Uitgebreid symfonisch orkest lijkt me niet nodig, met een paar strijkers en backing vocals kan ze haar prachtplaat Lux mooi op het podium vertolken.

• Leuk
Waarderingen: slyke en JP5
Staan er hier wat kanshebbers op?
Lambrini girls op herhaling, house of protection?
Bekijk bijlage 16826
Bad Nerves, High Vis, Dinosaur Pile-up ....laat maar komen zou ik zeggen.
DPU met 11:11 en Bad Nerves met Electric 88 , dan ben je meteen wakker.
KOL is trouwens aan het aftellen naar hun nieuw album. Lijken me toch ook een grote kanshebber ook al hebben ze nog geen EU tour aangekondigd.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: phil en RuneBrico
Als Rosalia komend jaar wel festivals gaat doen, dan is ze de absolute must have. Ze stond niet in de leak van Mad Cool, maar dat zou de grootste kanshebber zijn. Dan kan Rock Werchter eigenlijk niet achterblijven.

Uitgebreid symfonisch orkest lijkt me niet nodig, met een paar strijkers en backing vocals kan ze haar prachtplaat Lux mooi op het podium vertolken.
Heel, heel graag. Die zet vanmorgen even de pop-wereld op z’n kop.

Users who are viewing this thread