Rock Werchter 2026

Ik kan mij moeilijk inbeelden dat Rosalia met dit project naar Werchter zou komen.
Als ze dit goed wil brengen, zou ze toch moeten toeren met uitgebreid symfonisch orkest in de betere zalen - beetje vergelijkbaar met wat Sigur Ros gedaan heeft?
Rosalia naar Holland Festival incoming.

• Wow
Waarderingen: BeWario
Toch benieuwd of er nog iets verrassend van onder de grote hoed verschijnt voor de donderdag...en tevens ook nog voor bij the xx. Op zondag hopelijk TWOD, zou het plaatje passend maken.

Waarom maken we uberhaupt woorden vuil aan Marilyn Manson?
Een mens is van nature ramptoerist zeker? Maar hij is wel op tour in de periode dus dat is de enige reden waarom die kan en mag vernoemd worden. Voor de rest mag die zelf wegrotten van mijn part.

Op een juli treden Aya Nakumara (een van de meest succesvolle franstalige artiesten in recente jaren) en Macklemore op in Normandie (Festival Beauregard). Op Werchter neemt Macklemore wel vrede met een plaats als derde laatste juist voor de (sub)headliner. Een serieuze kans imo dat hij doorreist naar RW 2026 (vrijdag of zaterdag) na zijn laatste passage in 2019 en zijn vervangbeurt van headliner ASAP Rocky dit jaar op Pukkelpop.

Users who are viewing this thread