Ja, Getdown Services is leuk als je van onderbroekenlol houdt. Het deed mij denken aan The Dare, alleen dan dus met z'n tweeën en een van de twee speelt wat gitaar hier en daar. Geef het ook hetzelfde tijdslot als The Dare en dan zie ik het wel werken op zich. Dan is iedereen toch al flink bezopen.
Mên An Tol begon niet heel noemenswaardig, maar werd beter in de tweede helft van de set. Ik schreef eerder dat ik het een kruising tussen DMA's en Royel Otis vond en daar sta ik nog steeds wel achter, maar ze hebben wel nog een lange weg te gaan voordat ze die schoenen mogen vullen. Het was allemaal nog wat braafjes.
Beiden wat dat betreft dus geen hoogtepunten van London Calling waar ik overigens enkel de vrijdag was, want dit was de eerste editie waar je niet meer het hele weekend gratis naartoe kon met de indiestadpas. Blair Davie, Fletchr Fletchr, Golomb, en Courting vond ik alle vier beter dan de twee acts die BKS geboekt heeft en zouden alle vier niet misstaan ergens in The Casbah of The Secret.