Graspop Metal Meeting 2026

Kan iemand me wat nummers aanraden van Bad Omens? Die ik beluister vallen toch allemaal onder de noemer "pop-core", en ik sluit me dan ook voorlopig aan bij de mening dat ze een soort The Weeknd zijn. Zoals ik dat ook vind van Sleep Token en Post Malone.
Anything>human
Limits
Concrete Jungle

Kijk vooral deze live opname eens:

Electric Callboy is toch best veel genoemd, niet per se voor de zondag, maar lijkt me juist om een andere naam te gaan. 3 van de 4 worden al veel gegokt, en die laatste die niet veel gegokt wordt, die zorgt voor een veldje vol.
Ik weet het allemaal niet meer 😅 , ik ga nu gewoon wachten tot 16:00

• Leuk
Waarderingen: Piebe71
Kan iemand me wat nummers aanraden van Bad Omens? Die ik beluister vallen toch allemaal onder de noemer "pop-core", en ik sluit me dan ook voorlopig aan bij de mening dat ze een soort The Weeknd zijn. Zoals ik dat ook vind van Sleep Token en Post Malone.
Ik begrijp dat je wat zwaardere nummers wil horen? Dan kun je denk ik het beste de albums "Finding God Before God Finds Me" en "Bad Omens" luisteren. Een paar van mijn favorieten zijn Glass Houses, Exit Wounds, The Worst In Me, Dethrone en Said & Done.

En ik vind zelf The Death Of Peace Of Mind (album) echt fantastisch, maar daar gaan ze al wat de rustigere kant op. Nowhere To Go is wel mijn overall favoriete nummer denk ik.

• Leuk
Waarderingen: dennis87 en musicislife
Dat zou wat mij betreft de slechtst mogelijke headliner zijn! Ik was niet zo enthousiast over NIN of Tool als headliner, maar het was logisch, want het zijn legendes... maar Turnstile??? Serieus?! 😐

Denk ook niet dat Turnstile headliner is. Als je 3 van de 4 al goed hebt gegokt en je uitgaat van Electric Callboy, Manson, Def Leppard al onder die drie opties hebt, dan zullen die alle drie boven Turnstile als headliner kunnen?

• Leuk
Waarderingen: Steph85
Veld vol zal wel EC zijn, bedoelde gewoon als 4e naam

Maar die is dus wel regelmatig genoemd, en de naam waar het veldje vol gaat staan is dus de vierde naam. Betekent niet dat het bij de rest niet ook vol kan staan, maar ECB is in die zin niet de naam waarop gedoeld wordt, tenzij je bedenkt dat ze vooral voor de zaterdag eerst werden genoemd.

Maar die is dus wel regelmatig genoemd, en de naam waar het veldje vol gaat staan is dus de vierde naam. Betekent niet dat het bij de rest niet ook vol kan staan, maar ECB is in die zin niet de naam waarop gedoeld wordt, tenzij je bedenkt dat ze vooral voor de zaterdag eerst werden genoemd.
Jimmy had erna gezegd dat dit verkeerd werd geinterpreteerd door ons, de 4e naam die weinig werd genoemd is niet de naam die het veld gaat doen vollopen.

Jimmy had erna gezegd dat dit verkeerd werd geinterpreteerd door ons, de 4e naam die weinig werd genoemd is niet de naam die het veld gaat doen vollopen.

Maar wel dat de vierde naam een vol veld zal veroorzaken. Maar vooral verkeerd geïnterpreteerd dat het niet een naam is die weinig is genoemd... Dus dan zou Electric Callboy de vierde naam kunnen zijn met een vol veld, maar je zou ze ook kunnen zien als een van de 3/4 goed gegokten en dan daarnaast nog een "vol-veld-naam"...

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns
Maar wel dat de vierde naam een vol veld zal veroorzaken. Maar vooral verkeerd geïnterpreteerd dat het niet een naam is die weinig is genoemd... Dus dan zou Electric Callboy de vierde naam kunnen zijn met een vol veld, maar je zou ze ook kunnen zien als een van de 3/4 goed gegokten en dan daarnaast nog een "vol-veld-naam"...
Ik vrees dat we nog een 3 en half uur moeten wachten tot we het zeker weten

• 100
Waarderingen: Koekdoos
In elk geval, 3/4 hebben de meesten wel juist gegokt al. En 4de naam zal veldje helemaal vol staan.

woman explain GIF

Kop ontploft hier ondertussen 😅

Users who are viewing this thread