BMTH ging deze zomer nieuwe muziek releasen, maar heeft dat niet gedaan omdat Oli Sykes vader is geworden als ik me niet vergis... Dacht dat hun optreden op Reading ook het laatste was met de productie die we zagen in 2024. Ik verwacht dus wel wat nieuws tegen volgende zomer.
Dat ze nog niet zijn aangekondigd, hoeft denk ik niet te betekenen dat Trivium niet komt. Die lijken me net een maatje te klein om sub te zijn? Werden voor Jera On Air alleszins in de tweede rij aangekondigd, wat toch een festival met een kleinere portemonnee is dan GMM.
Bij mijn weten stond Architects er vorig jaar niet en hebben ze intussen een nieuw album onder de arm. We hebben ze inderdaad voldoende gezien de laatste jaren, maar ik vind het niet verrassend dat ze er toch staan. Je kan hetzelfde zeggen over bands als While She Sleeps, Bury Tomorrow, The Ghost Inside, ... Die schijten platen de laatste jaren, dus dan hebben ze reden om te touren lijkt me. Al vind ik ook dat om de 3-4 jaar een album releasen en touren voldoende is.