Hier word ik dus echt niet gelukkig van eh. Ik heb ze maar een like gegeven op FB voor Baby Metal en Architects maar hier heb ik
@Virp die de poster deelde een droevige reactie gegeven want dat weerspiegelt meer mijn gevoel.
Bad Omens als headliner? Wtf zelfs. Gaan we dan Sabaton of Trivium naar Tomorrowland sturen? Bad Omens als sub had ik nog kunnen verdragen maar als headliner!? En dat terwijl Architects die spot VEEL en VEEL harder verdiende!
Over Architects gesproken. Ja ik ben er dan van. Maar nu weeral!? Derde keer op rij al!? Had die mannen toch verdomme naar Parklife of Werchter gestuurd in 2026 en had ze in 2027 de spot gegeven die ze verdienden. Graspop staat Architects op deze manier hun succes in de weg en Architects heeft het zelf niet eens door
Baby Metal is wel leuk maar al zo vaak de laatste jaren in België gespeeld ... Dat had ook niet gemoeten voor mij. Al wil ik wel de collab met BMTH zien.
Over BMTH gesproken. Dat had dus al helemaal niet gemoeten voor mij, tenzij ze een andere show spelen dan in 24
Kort samen gevat
Architects zal ik wel staan
baby Metal zal ik wel staan
BMTH enkel indien nieuwe show
Bad Omens ga ik mijden als de pest