Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ja jongens toch. Graspop wil mij in 2026 dus echt niet als bezoeker he. Waarom nou weer zo thema avond? Waarom Bad Omens opeens zó hoog en niet Architects? Bmth met dezelfde show en over Babymetal ga ik nog geen eens beginnen. Wat een verschrikking dat die op zo positie geboekt worden
na een perfecte donderdag en een hele goeie vrijdag is dit echt 4x niets voor mij helaas.
En zie je wel: Jimmy is het Orakel... Heb het hier altijd gezegd
Gemengde gevoelens. BMTH en Architects de laatste keer gemist, die geef ik mogelijk wel een herkansing.
Bad Omens ben ik niet erg enthousiast over en Babymetal.... pfff...
Van mij mogen ze vrijdag ook best komen met de 4 Marquee headliners per dag, gevolgd door maandag en dinsdag de jupiler en metal dome headliners en dan pas op woensdag een pakketje met het kleinere spul
Beste dag tot nu toe ! . Met Babymetal de blaas legen en daarna genieten van een mooie stukje metalcore. Hoop wel dat Bad omens wat meer ouder werk ( lees steviger) speelt.
Het valt niet mee. Ik zit nu op een score van 3/10, waarbij ik ook Within Temptation meetel die ik al 7x heb gezien en niet per se nog eens hoef te zien.