Pinkpop 2026

Ik vind het juist lekker om naar muziek te luisteren in het zonnetje op een festival. Ik snap dat het voor sommige shows mooi is om dit in het donker te zien, maar in het algemeen gaat mijn voorkeur bij een festival toch uit naar daglicht. Dat is voor mij dan weer het echte festival gevoel :)

Ik vind het juist lekker om naar muziek te luisteren in het zonnetje op een festival. Ik snap dat het voor sommige shows mooi is om dit in het donker te zien, maar in het algemeen gaat mijn voorkeur bij een festival toch uit naar daglicht. Dat is voor mij dan weer het echte festival gevoel :)
Helemaal akkoord eigenlijk 🤘

The Cure gaat hier niet meer missen lijkt me
Was toch leuk geweest als die omgedraaid waren, voor de afwisseling van beide festivals. The Cure eens op BKS en Nick Cave op Pinkpop als headliner. Hebben beiden gewoon genoeg mainstream appeal tegenwoordig. De een gaat echt niet meer dood vallen in Landgraaf dan de ander.

• Leuk
Waarderingen: elo
Zijn per definitie alle namen op BKS uitgesloten voor Pinkpop? Want staan wat kleine(re) namen op de affiche die ik graag ook op PP zie verschijnen: Joey Valence & Brae, Wolf Alice, Blood Incantation, Ethel Cain, …

Zijn per definitie alle namen op BKS uitgesloten voor Pinkpop? Want staan wat kleine(re) namen op de affiche die ik graag ook op PP zie verschijnen: Joey Valence & Brae, Wolf Alice, Blood Incantation, Ethel Cain, …
gebeurd zelden dat internationale namen 2 festivals in nederland doen in dezelfde periode. kan me vorig jaar Amyl & The Sniffers herinneren die had PP en DTRH maar daarbuiten zo niet 1,2,3

• Verdrietig
Waarderingen: MadMandra27

Users who are viewing this thread

• Joss
  • Royke